چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
۰ نفر

سرپرست فرمانداری اردبیل از تشدید نظارت بر عرضه بهداشتی موادغذایی خبر داد و گفت:ضروری است از طریق اتحادیه‌های صنفی آموزش ارائه مواد غذایی با رعایت اصول بهداشتی به‌طور مستمر ادامه یابد.

بازار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود امامی‌یگانه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اردبیل گفت: از اول اسفندماه تا نیمه دوم فروردین سال آینده نظارت بهداشتی بر واحدهای عرضه مواد غذایی تشدید می‌یابد.  

وی بیان کرد: این موضوع در قالب برنامه سلامت نوروزی توسط گروه‌های نظارتی دستگاه‌های اجرایی با سرکشی به محل‌های عرضه مواد غذایی اجرا می‌شود.  

امامی‌یگانه اضافه کرد: شهرداری اردبیل نیز در مورد ساماندهی دستفروشان به‌ویژه در ایام پایانی  سال باید تمهیدات لازم را فراهم کنند.  

سرپرست فرمانداری اردبیل بر استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در مورد فرهنگ‌سازی، آموزش و نحوه مقابله با بیماری‌های ویروسی در همه مدارس شهرستان از طریق استفاده از مربیان و کارشناسان آموزشی تاکید کرد و افزود: استمرار افزایش آگاهی مردم در پیشگیری و نحوه مواجهه با شیوع بیماری‌ها از طریق آموزش عمومی و اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما ضروری است.  

کد خبر 482621

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha