وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مردم تحمل نمی‌کنند مسئولین در تجمل باشند، گفت: اگر فردی به مجلس برود که خود و خانواده و نزدیکانش سوءاستفاده کنند در حق ملت ایران خیانت کرده است.

سیدمحمدحسینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سیدمحمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ر نشست جبهه جهادگران ایران اسلامی با موضوع بررسی نقش تفکر جهادی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: متأسفانه ما هم‌اکنون دچار ولنگاری فرهنگی در کشور شده‌ایم چرا که وقتی یک شاعر ضددین، ضدانقلاب، ضدائمه، ضدشهید سلیمانی و ضد ارزش‌ها برگزیده یک جشنواره می‌شود نشان‌دهنده ضعف در امورات فرهنگی کشورمان است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی  افزود: مجلس فعلی نتوانسته تأثیرگذار باشد و با آنکه یکی از وظایف آن ریل‌گذاری و تدوین قوانین است اما در زمینه نظارت بر اجرای قانون ظهور و بروزی ندیده‌ایم ضمن اینکه فساد در برخی نمایندگان هم مردم را ناراحت کرده است.

وی افزود: مردم باید به افرادی رأی دهند که در نهایت مجلسی مقتدر شکل بگیرد تا بتواند در کنار قوه قضاییه و قوه مجریه بازویی قوی برای مقام معظم رهبری باشد

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی  تصریح کرد: در جمهوری اسلامی بن‌بستی وجود ندارد و اگر مشکلی هم باشد می‌توانیم با مجلسی با عرضه و توانمند بخشی از بن‌بست‌ها را با کار جهادی حل کنیم. مردم تحمل نکرده و نمی‌کنند که در رنج و فقر باشند ولی برخی مسئولین در رفاه و تجمل.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی  گفت:‌۹۰ درصد بودجه کشور مربوط به امورات جاری است که باعث رکود، بیکاری و رخوت شده است. ولی اگر افراد جهادی و انقلابی در سه قوه حضور داشته باشند و حاضر شوند خود را وقف ملت و کشور کنند مشکلات حل خواهد شد. اما متأسفانه تعدادی از مسئولین با رانت اطلاعاتی مدیرعامل چند شرکت خصوصی هم بوده و در صادرات و واردات فعالیت می‌کنند که نمونه آن را در وزارت جهاد کشاورزی شاهد بودیم.

حسینی گفت: وزارت دفاع اخیراً برای حل مشکلات صنعت خودرو به کمک خودروسازان آمده است و توانسته ۱۰درصد از وابستگی خودروسازان را به خارج از کشور کاهش دهد که این یعنی روحیه جهادی.

وی با اشاره به اینکه ثروت هزار میلیاردی وزیران غیرعادی است تصریح کرد: اینکه وزیری هزار میلیارد تومان ثروت داشته باشد غیرقابل قبول است مگر اینکه این ثروت غیرعادی از مسیر دیگری باشد.

کد خبر 482541

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha