سفیر کشورمان در بغداد با بیان اینکه شهید سلیمانی در سفرش به بغداد حامل پیام ایران در رابطه با مبارزه با تروریسم، ایجاد صلح و امنیت و محبت بود، تأکید کرد: ایران تمایل دارد که در اسرع وقت اختلافات خود با امارات و عربستان را حل کند.

ايرج مسجدي سفير ايران در عراق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، ایرج مسجدی ادامه داد: عادل عبدالمهدی که اخیراً از سمت نخست‌وزیری عراق استعفا داد در رابطه با سفر شهید سلیمانی به بغداد گفته بود که شهید سلیمانی حامل پیام ایران در پاسخ به نامه عربستان بود تا بواسطه بغداد در اختیار مقامات عربستان قرار گیرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی عراق(واع) در رابطه با محتوای پیام سپهبد شهید سلیمانی قبل از شهادت گفت: دلیل آمدن شهید سلیمانی به عراق آوردن پیام ایران در رابطه با ابتکار بغداد بود.

وی افزود: این پیام حاوی رویکرد ایران در رابطه با مبارزه با تروریسم، ایجاد صلح و امنیت و محبت و همچنین تحقق ثبات و امنیت در منطقه بود.

مسجدی افزود: تهران از تلاش‌های عراق که در راستای حل اختلافات میان ایران و عربستان و مسائل منطقه است، استقبال می‌کند. دولت بغداد نقش سازنده‌ای در منطقه ایفا کرد و ما از هرگونه تلاش که در راستای کاهش تنش است، استقبال می‌کنیم.

سفیرکشورمان در بغداد تأکید کرد: ایران تمایل دارد که در اسرع وقت اختلافات خود با امارات و عربستان را حل کند.

کد خبر 482535

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha