مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سال جاری به ۲۹۰ واحد تولیدی این استان تسهیلات پرداخت‌ شده است.

اشتغال

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، بهروز اسودی در دویست و سیزدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: در سال جاری، ۲۹۰ واحد تولیدی استان بیش از ۹ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل رونق تولید و تبصره ۱۸ دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۱۴۴ واحد به ارزش ۶ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و ۱۴۶ واحد به ارزش ۲ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید امسال، ۵۵۸ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی‌ شده‌اند که از این تعداد، ۳۳۶ پرونده برای عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی است.

اسودی اضافه کرد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه تعداد یک‌هزار و ۳۸ واحد تولیدی مشکل‌دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که برای رفع موانع موجود، ۲ هزار و ۲۳۴ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد، ۷۳ درصد مصوبات اجرایی و بقیه در دست اقدام است.

وی با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه افزود: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه، ۶۱ واحد صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

کد خبر 482411

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha