مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵هزار فقره تسهیلات کشاورزی به میزان ۸۱۹ میلیارد تومان به متقاضیان در لرستان پرداخت شد.

تسهیلات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی جهانی میر افزود: پرداخت تسهیلات در لرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۸ درصد افزایش داشته است. امسال شعب بانک کشاورزی لرستان ۹۹۳ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به ۳ هزار و ۲۳۲ نفر پرداخت کرده‌اند.

وی  افزود: سال گذشته۹۹۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری پرداخت شد و این رقم امسال یکهزار و ۵۳۳ میلیارد ریال افزایش داشته است. همچنین با پرداخت این مبلغ یکهزارو ۷۳۰ فقره طرح کسب و کار پایدار ایجاد و زمینه اشتغال برای ۳ هزار و ۲۲۶ نفر فراهم شده است.

جهانی میر تاکید کرد: توسعه و افزایش ضریب مکانیزاسیون با هدف افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی یکی از اولویت‌های پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی است و با پرداخت ۴۲۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی تعداد ۶۹۲ دستگاه ماشین آلات و ابزارهای کشاورزی در اختیار کشاورزان استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در طرح‌های اشتغالزایی از منابع قرض الحسنه در مناطق شهری و روستایی با معرفی کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید ۱۸۱ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۵۰۰ طرح پرداخت شده است.

مدیر بانک کشاورزی استان لرستان اظهار کرد: تاکنون ۱۶هزار و ۳۵۰ نفر از سیل‌زدگان استان از کمک‌های مالی بانک کشاورزی بهره‌مند شده‌اند. برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل بانک کشاورزی مبلغ ۵۰۷ میلیارد ریال کمک بلاعوض به ۱۲هزارو ۷۰۰ نفر و مبلغ ۲۰۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به ۳ هزار و ۶۵۰ نفر از خسارت دیدگان سیل پرداخت کرد.
 

کد خبر 482395

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha