مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
۰ نفر

فرماندار شهرستان زرندیه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر با افتتاح ۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان زرندیه در استان مرکزی بیش از ۸۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود.

شغلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، هادی فدایی اظهار کرد: از این تعداد پروژه قابل بهره‌برداری در شهرستان زرندیه ۷۴ پروژه عمرانی با اعتباری معادل هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال و ۱۵ طرح دیگر اقتصادی با صرف هزینه‌ای بیش از ۶ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال است.

وی به مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر در زرندیه اشاره کرد و افزود: تامین آب آشامیدنی شهر مامونیه، مرحله نخست طرح آبرسانی به مناطق عشایری و بهره برداری از ساختمان اداره ورزش و جوانان از جمله طرح‌های عمرانی و افتتاحی است.

 همچنین بهره‌برداری از مدرسه روستای آغذیگنگ و پروژه‌های زیرساختی در زمینه تامین آب، برق، گاز و تلفن در شهرک‌های صنعتی مامونیه و زاویه و ناحیه صنعتی پرندک از دیگر طرح‌های عمرانی و قبال افتتاح در زرندیه است.

به گفته فرماندار زرندیه، چندین طرح صنعتی و اقتصادی نیز در شهرک‌های صنعتی زاویه، مامونیه و پرندک و یک کارخانه تولید آجر نیز در منطقه شکرآباد نیز به بهره برداری خواهد رسید. همچنین در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی ساخت فرودگاه آموزشی و تفریحی پرندک (شهرک فرودگاهی) آغاز خواهد شد.

کد خبر 482365

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha