سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
۰ نفر

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان این‌که ثبت‌نام کنکور سال ۱۳۹۹ از فردا چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ آغاز می‌شود، گفت: این آزمون در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۹ در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کنکور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر حسین توکلی اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ پیام نور، موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد از فردا چهارشنبه آغاز می‌شود و منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌گیرد.

وی گفت: ثبت‌نام آزمون سال ۱۳۹۹ تا روز پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ادامه دارد و داوطلبان در مهلت تعیین‌شده باید نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. همچنین دفترچه راهنما و همچنین اطلاعیه تکمیلی در خصوص ثبت‌نام رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها برای سال ۱۳۹۹ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترسی است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: کارت ورود به جلسه رشته‌های با آزمون کنکور از ۹ تیر سال ۹۹ بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ۱۱ تیر فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند.

دکتر توکلی گفت: آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۹ در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود و کارنامه اولیه این آزمون دهه دوم مرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود و داوطلبان به صورت اینترنتی می‌توانند برای انتخاب رشته اقدام کنند.

به گفته این مسئول، نتیجه نهایی کنکور ۹۹ در دهه دوم شهریور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

کد خبر 482343

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha