مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
۰ نفر

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود گفت: همزمان با دهه فجر، طرح‌هادی در روستاهای چتز و اینچه‌ رهبری ازروستاهای شهرستان ایجرود در استان زنجان اجرایی شد.

طرح هادی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، جواد تقی‌بیگلو،  مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود در استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگاران، به افتتاح طرح‌هادی روستاهای چتز و اینچه‌رهبری در دهه فجر اشاره کرد و گفت: پروژه طرح‌هادی روستای چتز که شامل ۱۸۰۰ متر طول جدول‌گذاری، ۸۷۰۰ متر آسفالت‌ریزی و ۸۷۰۰ متر زیرسازی است که با اعتباری بیش از ۹۰۰ میلیون تومان، به بهره‌برداری رسید.  

این مسئول ادامه داد: پروژه طرح‌هادی روستای اینچه‌رهبری نیز که شامل ۳۰۰۰ متر طول جدول‌گذاری و زیرسازی و ۳۰۰۰ متر آسفالت‌ریزی است، به بهره‌برداری رسی.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‌هادی یکی از رویکردهای بنیاد مسکن در راستای توسعه و عمران روستاها است و یکی از مسیرهای مهم تحقق توسعه محلی به‌شمار می‌آید که با مشارکت جامعه محلی و بر مبنای ظرفیت‌سازی و توانمندسازی اجتماعات روستایی انجام می‌شود.  

تقی‌بیگلو افزود: در اجرای طرح‌هادی روستاها، باید به حفظ ساختار سنتی روستاها در ابعاد گوناکون فرهنگی و اجتماعی و استفاده از منابع و مصالح بومی، توجه ویژه داشت. همچنین تامین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستاییان و خدمات محیط زیستی و عمومی ‌از اهداف اصلی طرح‌هادی روستایی است.  

تقی‌بیگلو با تاکید بر اینکه توسعه مناطق روستایی با ایجاد زیرساخت‌های لازم و زمینه‌های مناسب، از اهداف اصلی بنیاد مسکن است، بیان کرد: باید هماهنگی و همکاری مناسبی میان دستگاه‌های اجرایی، نهادها و مردم برای توسعه و آبادانی روستاها وجود داشته باشد که این تعامل در این شهرستان وجود دارد.  

کد خبر 482324

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha