تیم استقلال تهران در تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان، عنوان نخست در بین تیم‌های ایرانی را به دست آورد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان که امروز (۱۴ بهمن) از سوی سایت «clubworldranking» اعلام شد، تیم فوتبال استقلال تهران با ۳۳ پله صعود نسبت به رده بندی قبل و با ۴۳۰۲ امتیاز در رتبه ۱۳۳ جهان قرار گرفت و در صدر تیم‌های فوتبال کشورمان ایستاد.

در این رده بندی پرسپولیس تهران که در رده بندی پیشین تیم اول کشورمان بود، با ۴۰۵۸ امتیاز و با وجود ۱۰ پله صعود جهانی و قرار گرفتن در رده ۱۵۲ جهان، به رتبه دوم ایران سقوط کرد. تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با ۳۶۷۶ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین، در رده ۱۸۰ جهان و سوم ایران قرار گرفت.

تیم‌های شهرخودرو (۲۴۵ جهان، ۴۹ پله صعود) سپاهان (۲۷۰ جهان، ۲۰ پله صعود)، و تراکتور تبریز (۲۸۶ جهان، ۱۶ پله صعود) هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم جای فوتبال کشورمان دارند.

در سطح جهانی جایگاه ۹ تیم اول تغییری نداشته و لیورپول با ۱۶۰۱۴ امتیاز همچنان صدرنشین رده بندی باشگاهی جهان است و پس از این تیم، بارسلونا با ۱۴۷۷۸ امتیاز در رتبه دوم جای دارد. ریورپلاته با ۱۲۸۲۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

کد خبر 482235

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha