«اصغر پاشاپور» مسئول عملیات حوزه بسیج ۲۶۵شهید بخارایی منطقه۱۶ در منطقه «ریف حلب سوریه» به شهادت رسید.

شهید پاشازاده

به گزارش همشهری آنلاین- رضا نیکنام: خبر هم تلخ بود و هم شیرین. اهالی محله خزانه بخارایی از شنیدن خبر شهادت اصغر نمی دانستند غمگین باشند یا به بچه محله شان افتخار کنند. «فهیمه اکبری» مدیر امور ایثارگران شهرداری منطقه۱۶ در این‌باره گفت: «شهید پاشاپور جزو نخستین افرادی بود که به همراه شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» لباس جهاد به تن کرد و برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) عازم سوریه شد. او پس از سال‌ها مجاهدت در نخستین روز از دهه مبارک فجر مقارن با ۱۲ بهمن به آرزوی قلبی‌اش رسید و به جمع دوستان شهیدش پیوست. »

به گفته اکبری، هنوز پیکر پاک شهید به میهن بازنگشته و در نخستین فرصت اطلاعات مربوط به زمان و محل خاکسپاری این شهید مدافع حرم به اطلاع شهروندان می‌رسد.

 شهید اصغر پاشاپور در فضای مجازی نیز حضور پررنگی داشت و فرهنگ و معارف دینی و انقلابی را ترویج و نسل نوجوان و جوان را با آرمان‌های مقدس حضرت امام(ره) و انقلاب آشنا می‌کرد. یکی از کلیپ‌های تصویری او مربوط به گفت‌وگوی خودمانی‌اش با شهید سردار سلیمانی در سوریه است که از شجاعت و بی‌باکی سربازان ایرانی در مقابل دشمنان صحبت می‌کند.

شهید اصغر پاشاپور در این فیلم از شهید حاج قاسم سلیمانی می خواهد که بیش از این جلو نرود تا جانش به خطر نیفتد، اما سردار در جوابش می گوید که نباید از چند گلوله ترسید...

کد خبر 482130
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    4 3
    یکی شهید میشه یکی هم برای پست و نمایندگی مجلس به اب و اتیش میزنه و زمین و زمان رو متهم میکنه .
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    6 2
    آخر همه اينها چيست؟