مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
۰ نفر

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری سمنان گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ تن میوه برای کنترل و حفظ ثبات قیمت در بازار شب عید و تعطیلات نوروز خریداری شد.

میوه شب عید

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی سلامتی گفت: از مجموع یک‌هزار و ۱۰۰ تن میوه خریداری‌شده برای کنترل بازار شب عید در استان سمنان، ۷۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری سمنان ادامه داد: میوه‌های خریداری‌ شده برای شب عید تا ۲ هفته آینده به سردخانه‌های استان منتقل می‌شود.

وی بیان کرد: قیمت‌گذاری میوه شب عید یک روز قبل از توزیع انجام می‌شود و در سال‌های گذشته ۲۴ تا ۲۵ اسفند میوه شب عید بازار استان سمنان توزیع می‌شد.

سلامتی اظهار کرد: قیمت‌گذاری میوه شب عید بر اساس شرایط بازار، کیفیت و نوع میوه تعیین می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری سمنان ادامه داد: بخشی از میوه خریداری‌شده برای تنظیم بازار شب عید امسال در استان سمنان در سردخانه نگهداری و برای تأمین نیاز روزهای ابتدایی نوروز ۹۹ توزیع می‌شود.

نوروز ۹۸ حدود ۹۰۰ تن میوه برای کنترل و حفظ ثبات قیمت در بازار شب عید و روزهای تعطیل نوروز در استان سمنان توزیع شد که شامل سیب باقیمت ۷۵ هزار ریال و پرتقال باقیمت ۳۹ هزار ریال بود.

کد خبر 482108

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha