مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸
۰ نفر

شهر ووهان چین در قرنطینه است. تصور کنید در چنین شرایط بحرانی پزشک یا پرستار بیمارستان‌های این شهر باشید. علاوه بر دشواری‌های روتین در شرایط همه‌گیری بیماری، تحمل لباس‌های ویژه و ماسک‌ها بسیار سخت است. در این تصاویر می‌بینید که پرستاران مجبور شده‌اند برای اینکه بتوانند به صورت استاندارد، لباس‌های ویژه را بر تن کنند، موها و گیسوان خود را کوتاه کنند.

كرونا - چين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وب‌سایت یک پزشک، شهر ووهان در مرکز چین مدتی است که به خاطر شیوع ویروس کورونا، شرایطی ویژه را تجربه می‌کند. این شهر در قرنطینه است و علیرغم تدابیر خوب دولت چین، گزارش‌هایی از کمبود مواد غذایی و کالاهای ضروری هم به گوش می‌رسد. تصور کنید در چنین شرایط بحرانی پزشک یا پرستار بیمارستان‌های این شهر باشید. علاوه بر دشواری‌های روتین در شرایط همه‌گیری بیماری، تحمل لباس‌های ویژه و ماسک‌ها بسیار سخت است. در این تصاویر می‌بینید که پرستاران مجبور شده‌اند برای اینکه بتوانند به صورت استاندارد، لباس‌های ویژه را بر تن کنند، موها و گیسوان خود را کوتاه کنند.

وقتی آنها لباسی که سر تا پایشان را می‌پوشاند، در بر می‌کنند، تقریبا غیرقابل شناسایی می‌شوند، پس پرستاران مجبور می‌شوند، نام‌های یکدیگر را بر لباس‌هایشان بنویسند. ویروس از طریق مخاط چشم هم قابل انتقال است، پس آنها باید عینک و محافظ‌های ویژه‌های استفاده کنند که کل صورت آنها را بپوشاند. در تصاویر همچنین می‌بینید که چطور کار مستمر، پرستاران را خسته کرده؛ طوری که بی‌اختیار روی صندلی‌ها خود یا حتی کف زمین به خواب می‌روند.

کد خبر 481879

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha