عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۳ روستا در شهرستان قائنات با حضور استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.

گازرسانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: عملیات گازرسانی به ۱۳ روستای قائنات از جمله سینیدر، برج محمد، امیرآباد، فرخی از امروز ۱۳ بهمن آغاز شد.

سیدمحمود هاشمی افزود: ۲۶ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این پروژه است که از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز تامین می‌شود. تلاش می‌کنیم این روستاها تا پایان سال آینده از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

مجتمع حمایتی بهزیستی در آرین شهر و طرح آبخیزداری روستای انجول به نمایندگی از ۱۲ پروژه و مجتمع آبرسانی روستای زول قائنات نیز همزمان با سفر استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان افتتاح شد.

بازدید مسکن محرومان، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح تصفیه خانه فاضلاب و بخش NICU بیمارستان قاین از دیگر پروژه‌های افتتاحی دومین روز دهه فجر در شهرستان قائنات است که با حضور استاندار خراسان جنوبی، معاونان استاندار و جمعی از مسوولان انجام می‌شود.

همچنین در نخستین روز دهه فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی و خانواده شهید پاسدار مرتضی بصیری پور اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه شهید بصیری پور در بیرجند آغاز شد و هنرستان زنده یاد «هدایت‌ الله موسوی» در این شهر به بهره‌برداری رسید.

کلنگ‌زنی یادمان شهدای گمنام و بازپیرایی پارک پروفسور معتمدنژاد شهر بیرجند از دیگر برنامه‌های استاندار خراسان جنوبی در اولین روز دهه فجر بود.

اجرای بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی آغاز شده است.

کد خبر 481864

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha