۲۸ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بیش از۵۴۰ میلیارد ریال در روز ۱۳ بهمن با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران اجرایی استان در شهرستان دنا افتتاح یا کلنگ زنی شد.

طرح عمرانی و اقتصادی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،  این تعداد پروژه شامل ۲۳ طرح عمرانی و ۵ طرح اقتصادی بوده‌ است.

اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای ۱۴ طرح عمرانی افتتاحی و ۵۲ میلیارد ریال برای ۹ طرح کلنگ زنی شهرستان دنا هزینه شده‌ است.

امروز ۱۳ بهمن همچنین ۵ طرح اقتصادی شهرستان دنا با اشتغال‌زایی ۳۰ نفر افتتاح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح و کلنگ زنی ۵ طرح دنا به نمایندگی از دیگر طرح‌های شهرستان گفت: این طرحها در بخشهای کشاورزی، راه، فرهنگی، ورزشی، گازرسانی و دیگر حوزه‌ها بوده‌ا ست.

حسین کلانتری افزود: افتتاح سالن ورزشی روستای کریک، کلنگ زنی و تکمیل راه روستایی بیاره، کلنگ زنی پارک سی‌سخت از جمله طرح‌هایی بود که به نمایندگی از دیگر طرح‌ها کلنگ زنی یا افتتاح شدند.

وی با اشاره به ظرفیتهای بسیار در حوزه‌های مختلف شهرستان دنا گفت: نباید فقط به بحث گردشگری تابستانه در این منطقه اکتفا کرد زیرا که در فصل زمستان این شهرستان دارای چشماندازها و ظرفیت‌های دیگر است که می‌توان با برنامه‌ریزی مدون از آن‌ها بهترین بهره را برد.

شهرستان دنا به مرکزیت شهر سی‌سخت با جمعیتی بیش از ۴۶ هزار نفر در ۳۵ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سطح استان ۳۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد ۳۰۴ مورد افتتاحی و ۷۷ مورد کلنگ‌زنی است.

کد خبر 481824

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha