رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ تخت مازاد و فضای فیزیکی آماده برای مواقع اضطراری در بیمارستان امام رضا(ع) در نظر گرفته شده است و آمادگی این را داریم تا این مرکز درمانی را به‌ عنوان مرکز مستقل در مواقع بحرانی اعلام کنیم.

محمدحسین صومی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، محمدحسین صومی،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در استان آذربایجان‌شرقی در مراسم تودیع رئیس پیشین و معارفه رئیس جدید مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز اظهار کرد: بیمارستان امام رضا (ع) تبریز با دارا بودن بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ تخت فعال، بزرگترین مرکز درمانی شمال‌غرب کشور بوده و اهتمام ما بر این است که اجرا و اتمام طرح‌های توسعه این مرکز بر ارتقای کیفیت خدمات درمانی همت کنیم.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در سال‌های قبل محدودیت‌های تجهیزاتی مانع از اجرای بهینه امور می‌شد، از این رو با تلاش و همکاری همه بخش‌های مرتبط، توانستیم بسیاری از مشکلات تجهیزاتی و فضای فیزیکی را برطرف کنیم.  

صومی ادامه داد: از رئیس جدید نیز انتظار داریم تا برای اتمام و اجرای پروژه‌های در حال اجرا و تلاش کرده و طرح توسعه بیمارستان را در دستور کار قرار دهند.  
 
وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ تخت مازاد و فضای فیزیکی آماده برای مواقع اضطراری در نظر گرفته شده، آمادگی این را داریم تا مرکز امام رضا (ع) را به عنوان مرکز مستقل اعلام کنیم تا درآمد مرکز در داخل آن هزینه شود و  بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیز برای مرکز وام در نظر گرفته شده است.  

در پایان مراسم از زحمات محمد علیزاده رئیس پیشین تجلیل به‌ عمل آمده و مسعود فقیه دینوری به عنوان رئیس جدید مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز معرفی شد.  

کد خبر 481781

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha