مدیرکل بحران استان تهران با اعلام زمان بازگشت دانشجویان ایرانی از چین، از مشخص شدن مکان قرنطینه این دانشجویان خبر داد و گفت: به دلیل عدم کاهش ضریب اطمینان این مکان را اعلام نمی‌کنیم.

كرونا

به گزارش همشهری آنلاین، منصور درجاتی، مدیرکل بحران استان تهران در گفت‌وگو با  ایلنا درباره انتقال دانشجویان ایرانی و ایرانیان مقیم ووهان چین به کشور گفت: وزارت خارجه در حال بررسی نحوه ورود این افراد است. باید بررسی شود که آیا این افراد به صورت متمرکز وارد کشور شوند یا خیر؟ همچنین در خصوص تعیین هواپیما در حال بررسی هستیم که چه پروازی را برای انتقال آنها در نظر بگیریم. احتمالا این افراد فردا وارد کشور خواهند شد.

مدیرکل بحران استان تهران خاطرنشان کرد: مکانی برای این منظور مشخص شده است و نیروهای اورژانس کشور در حال تجهیز این مکان هستند و روال کارهایمان را به صورت معمول انجام می‌دهیم.

درجاتی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم کاهش ضریب اطمینان این مکان را اعلام نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر این بیماری در شهر تهران شایع شود، آیا مدیریت بحران مکانی را برای انتقال و نگهداری بیماران در خارج از شهر در نظر گرفته است؟ گفت: ما تا این لحظه با وزارت بهداشت در خصوص شیوع بیماری کرونا ویروس صحبتی نداشته‌ایم، و تاکنون نیز خدا را شکر موردی گزارش نشده است.

کد خبر 481720

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عادل IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    0 1
    همیشه در پخش این گونه ویروسها دستان کثیف آمریکاییها وسط است. خودشون داروشو دارن تا در همه کشورها همه گیر نشه داروشو بیرون نمیدن خدا لعنت کنه افرادی رو که بخاطر پول با جون انسانها بازی میکنن