شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
۰ نفر

رئیس ستاد بازسازی بنیادمسکن گلستان گفت: در دهه فجر امسال ۲ هزار و ۵۰۰ واحدمسکونی تحویل مردم سیل‌زده استان می‌شود.

تحویل واحدهای مسکونی به سیل‌زدگان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، داوود خسروی اظهار کرد: تاکنون حدود ۲ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان تکمیل و تحویل مردم شده است.

وی گفت: در دهه فجر امسال نیز ۲ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در شهرستان‌های سیل‌زده استان به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس ستاد بازسازی بنیادمسکن گلستان افزود: تاکنون با ۲۸ هزار و ۳۰۱ مالک خسارت‌دیده برای پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض قرارداد بسته شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای بازسازی مناطق سیل‌زده تا کنون بیش از ۱۵۹ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به خسارت‌دیدگان پرداخت شد.

به گفته خسروی مشکلاتی که در زمینه کمبود برخی مصالح ساختمانی از جمله آجر ایتال نیز مسئولان تصمیم‌های  لازم را برای رفع آن گرفته‌اند و همین مساله سرعت کار را در مناطق سیل‌زده افزایش داده است. علاوه براین تاکنون ۵۲ هزار تن سیمان رایگان نیز بین خسارت‌دیدگان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: ۱۴ هزار و ۶۲۶ واحدمسکونی که به تدریج تعداد آنها افزایش یافته است نیز در استان تعمیر و تحویل سیل‌زدگان شد.

رئیس ستاد بازسازی بنیادمسکن استان ادامه داد: از ۷ هزار و ۷۰۷ واحد مسکونی ساخت ۷ هزار و ۴۹۳ واحد آغاز شده و بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ واحد نیز در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

وی گفت: طبق قولی که به مردم دادیم تلاش می‌کنیم تا پایان سال بیش از ۹۵ درصد واحدهای مسکونی تخریبی را احداث و تحویل مردم دهیم. تعدادی از واحدهای مسکونی که به هر دلیلی امکان تکمیل آنها تا پایان سال وجود نداشته باشد را نیز در بهار آینده تکمیل و تحویل سیل‌زدگان خواهیم داد.

کد خبر 481630

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha