تیم والیبال شهرداری ورامین با شکست شهروند اراک، یک هفته مانده به پایان نیم فصل جشن قهرمانی گرفت.

واليبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز پنجشنبه (۱۰ بهمن) با شش دیدار پیگیری شد و تیم‌های شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، شهرداری گنبد و کاله مازندران برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

تیم شهرداری ورامین این هفته میزبان شهروند اراک بود و با شکست سه بر یک این تیم، قهرمانی خود در نیم فصل لیگ برتر والیبال مردان سال ۹۸ را قطعی کرد.

در دومین مسابقه این هفته لیگ برتر، تیم‌های شهرداری گنبد و خاتم اردکان به مصاف یکدیگر رفتند که گنبدی‌ها در سه ست متوالی حریف خود را شکست دادند تا به هفتمین برد خود دست یابند.

تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و پیام خراسان هم در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که سپاهانی‌ها در سه ست میهمان خود را شکست داده و به هشتمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافته و با یک پله صعود در جدول در رتبه سوم، جایگزین سایپا شدند.

در دیگر مسابقه هفته تیم راه‌یاب ملل مریوان میزبان کاله مازندران بود و در سه ست متوالی مغلوب میهمان خود شد تا هشتمین شکست را تجربه کند.

دیدار دو تیم پیکان تهران و شهداب یزد در سالن ساپکو مجموعه ورزشی ایران خودرو برگزار شد که شاگردان محمد ترکاشوند در سه ست متوالی حریف یزدی خود را شکست دادند.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان هم میزبان شهرداری ارومیه بود و به رغم پیروزی در ست نخست این مسابقه، سه بر یک مغلوب میهمان خود شد.

تیم سایپا که این هفته استراحت داشت، از رتبه سوم جدول به جایگاه چهارم نزول یافت.

کد خبر 481597

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha