اقدام پسندیده یک فروشگاه لباس‌فروشی در تبریز و در اختیار قرار دادن لباس برای افرادی که توانایی خرید ندارند.

رگال مهربانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، تصاویری از یک فروشگاه در شهر تبریز در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود که رگالی را با نام رگال مهربانی به کسانی که به هیچ عنوان توانایی خرید ندارند به رایگان اختصاص داده است و با یادداشتی نوشته شده، امید است که با حمایت شهروندان هیچ ایرانی بدون لباس نماند. این تصویر که نمونه‌ دیگری از مهربانی‌های ایرانیان است با بازتاب‌های زیادی همراه شده است‌.

کاربران بسیاری ضمن ابراز خوشحالی از وجود چنین مهربانی‌هایی در شهرهای کوچک و بزرگ ایران به شکل‌های مختلف، امیدوارند همه ایرانیان در چنین شرایط اقتصادی نامساعد مراعات حال یکدیگر را داشته باشند تا در آستانه سال نو و نوروز باستانی خانواده‌های بی‌بضاعت بتوانند برای فرزندانشان تدارکاتی ببینند و شاد باشند.

برخی کاربران عنوان می‌کنند کسانی که توانایی خرید نداشته باشند به فروشگاه نمی‌روند که بخواهند خرید کنند و بهتر است این افراد توسط اشخاص قابل اعتماد شناسایی شوند و برای آنان لباس و لوازم مورد نیازشان تهیه شود. این کاربران به خیریه‌ها و کمپین‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند، اشاره می‌کنند و معتقدند ایرانیان نسبت به نیازمندان بی‌تفاوت نیستند و همیشه نمونه‌های این مهربانی‌ها در صفحات اجتماعی نشر داده می‌شود.

جمعی از کاربران عقیده دارند مسئولان باید به فکر نیازمندان باشند و امکانات رفاهی مناسبی را برای همه‌ شهروندان تدارک ببینند و بر گرانی‌ها و کنترل قیمت‌ها نظارت داشته باشند.

کد خبر 481591

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    2 0
    تبریزی ها همه جا مهربانی خودشون رو نشون میدن تو ایران معروف هستند
  • فاطمه IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    2 0
    ما دینی داریم ک همه جای اون ب صدقه و کار خیر سفارش شده.. این حرکت نه تنها اسلامی بلکه کاملا انسانیه و اینکه توقع داشته باشیم همه چیز رو دولت تامین کنه گرچه اونا هم وظایفی دارن.. اصلا انصاف نیست.. همه چیز از همین کار های کوچیک و این چنینی شروع میشه و سیل عظیمی از مهربانی ب وجود میاد ک توسط هیچ ارگانی قابل انجام نیس.. ایشالا ادامه دار باشه