شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
۰ نفر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: راهداران این اداره ۸ کوهنورد گرفتار در کولاک را در جاده توریستی لاهرود به شابیل در دامنه سبلان نجات دادند.

کوهنوردی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در استان اردبیل شنبه ۱۲ بهمن اظهار کرد: شابیل مسیر صعود از جبهه شمال شرقی به کوه سبلان است و آبگرم شابیل یکی از مسیرهای اصلی صعود به سبلان بوده و برای رفتن به شابیل باید از داخل شهر لاهرود گذشت.  

وی گفت: همه محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان مشگین‌شهر باز است و تردد در آنها جریان دارد، ۲ اکیپ راهداری با تلاش شبانه روزی جاده توریستی شابیل را که حدود ۲ متر برف داشت بازگشایی و برف‌روبی کردند.  

‌فرج‌ پور بیان کرد: ۴۱ نفر نیروی انسانی در قالب ۱۱ اکیپ راهداری به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی این شهرستان برای انجام عملیات زمستانی و برفروبی مستقر هستند.  

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: ۱۸ دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین برای انجام عملیات بازگشایی و خدمت رسانی به مردم در راهدارخانه‌های این شهرستان مستقر شده است.  

فرج پور افزود: امسال با هدف نمک پاشی در مواقع ضروری بیش از ۲ هزار تن نمک خریداری شده و در آشیانه‌های نمک در مناطق مختلف شهرستان انبار شده است.  

مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل واقع است.  

کد خبر 481546

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha