استاندار کرمانشاه در واکنش به خروج هواپیمای تهران - کرمانشاه از باند فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، هم این حادثه را تایید و هم رد کرد!

هواپیما

به گزارش همشهری آنلاین، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هواپیما تهران - کرمانشاه که صبح امروز وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شده از باند خارج نشده است، به ایرنا گفته است: به این هواپیما هیچ گونه خسارتی وارد نشده است. این هواپیما بدون هر گونه مشکلی بر روی باند فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه فرود آمد و هیچ گونه آسیبی به مسافران و هواپیما وارد نشده است.

وی اظهار کرده که «یکی از چرخ‌های این هواپیما بعد از فرود و پس از انتقال به تاکسی‌وی، به دلیل بارش سنگین برف به طول ۶ متر از باند خارج شده که خوشبختانه هیچ گونه مشکلی برای آن به وجود نیامده است. دستگاه کشنده در محل فرودگاه، هواپیما را به داخل باند منتقل کردند.»

این واکنش استاندار کرمانشاه در حالی است که مجتبی بیاتی، مدیرکل فرودگاه شهید اشرافی اصفهانی کرمانشاه درباره این حادثه با صراحت به فارس گفته است: یک فروند ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ایران ایرکه تهران را به مقصد کرمانشاه ترک کرده بود، حوالی ساعت ۶ صبح امروز به هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه پس از طی کردن حدود نیمی از مسیر، کمی از باند منحرف می‌شود.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرافی اصفهانی کرمانشاه، علت این سانحه را به شرایط آب هوایی حال حاضر و بارش برف مربوط دانست و گفت: هواپیما هیچ‌گونه نقص فنی نداشته، فقط زمانی که خلبان قصد وارد شدن به تاکسی‌وی را داشته، به علت بارش برف و کاهش دید افقی، چند متر از باند خارج و وارد زمین گلی شده است.

وی با بیان اینکه آسیبی به هواپیما وارد نشده است، افزود: هم‌اکنون هیچ مشکل خاصی در فرودگاه نداریم و حال ۱۰۲ مسافر و هشت خدمه هواپیما مساعد و از هواپیما پیاده شده‌اند.

  • سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری: علت خروج هواپیمای تهران – کرمانشاه از باند فعلا مشخص نیست

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز درباره خارج شدن هواپیمای شرکت جمهوری اسلامی ایران از باند فرودگاه کرمانشاه به ایسنا گفت: علت این سانحه فعلا مشخص نیست و باید منتظر بررسی دقیق باشیم. حوالی ساعت شش صبح امروز هواپیمای ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر پس از فرود در فرودگاه کرمانشاه از باند خارج شد، اما خوشبختانه هیچ آسیبی به مسافران و هواپیما وارد نشد.

کد خبر 481502

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha