رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: با توجه به بارش شدید برف در شهر کرمانشاه، محدودیت‌های ترددی در برخی از نقاط شهر هم اکنون در حال اجرا است.  

آب و هوا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس شنبه ۱۲ بهمن سرهنگ «فضل الله شیری» اظهار داشت: یکی از مسیرهایی که هم اکنون رانندگان با محدودیت ترددی روبرو هستند شامل میدان ایثار و میدان جمهوری اسلامی به سمت پایانه اسلام آبادغرب در استان کرمانشاه است.  

وی افزود: همچنین تردد خودروها از میدان فردوسی به سمت شهرک صادقیه و خیابان دلگشا، رودکی به سمت پل قره سو، پل‌های روگذر صیاد شیرازی و امام حسین (ع) و همچنین میدان پدر به سمت بوستان کوهستان و بیمارستان امام حسین (ع) ممنوع است.  

سرهنگ شیری تصریح کرد: هم اکنون حرکت در خیابان‌های سراب و شورا تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و به رانندگان توصیه می‌شود در خیابان‌هایی که دارای شیب هستند حتما از این وسیله استفاده کنند.  

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با توصیه به شهروندان برای پرهیز از ترددهای غیرمجاز، گفت: در صورت ضرورت سفرهای درون شهری با خودروی شخصی حتما سرعت مطمئنه رعایت و از ترمزهای ناگهانی خودداری شود.  

وی تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود با توجه به شرایط نامساعد جوی حتما با نیروهای پلیس راهور همکاری و حتی الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی برای سفر استفاده کنند.  

سرهنگ شیری در پایان گفت: با توجه به شرایط موجود لازم است شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی نسبت به نمک پاشی و برف‌روبی اقدامات لازم را انجام دهند.  

بارش سنگین بارش که از ساعات ابتدایی شنبه ۱۲ بهمن آغاز شده بیشتر مدارس استان را به تعطیلی کشانده است.  

کد خبر 481497

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha