هواپیمای تهران - کرمانشاه صبح امروز شنبه ۱۲ بهمن در فرودگاه کرمانشاه دچار حادثه شد.

باند برفي فرودگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، هواپیمای تهران - کرمانشاه متعلق به ایران ایر، صبح امروز شنبه ۱۲ بهمن ماه در فرودگاه کرمانشاه دچار حادثه شد.

گفته می‌شود این حادثه به علت شکستگی چرخ جلو هواپیما رخ داده که موجب خروج هواپیما از باند شده‌ است.

در این حادثه به هیچ یک از مسافران آسیبی نرسیده‌ است.

مجتبی بیاتی، مدیرکل فرودگاه شهید اشرافی اصفهانی کرمانشاه درباره این حادثه می‌گوید: یک فروند ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ایران ایرکه تهران را به مقصد کرمانشاه ترک کرده بود، حوالی ساعت ۶ صبح امروز به هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه پس از طی کردن حدود نیمی از مسیر، کمی از باند منحرف می‌شود.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرافی اصفهانی کرمانشاه، علت این سانحه را به شرایط آب هوایی حال حاضر و بارش برف مربوط دانست و گفت: هواپیما هیچ‌گونه نقص فنی نداشته، فقط زمانی که خلبان قصد وارد شدن به تاکسی‌وی را داشته، به علت بارش برف و کاهش دید افقی، چند متر از باند خارج و وارد زمین گلی شده است.

وی با بیان اینکه آسیبی به هواپیما وارد نشده است، افزود: هم‌اکنون هیچ مشکل خاصی در فرودگاه نداریم و حال ۱۰۲ مسافر و هشت خدمه هواپیما مساعد و از هواپیما پیاده شده‌اند.

وی گفت: تاخیری و لغوی در پروازهای فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی نداریم و سایر پروازها طبق برنامه در حال انجام است.

کد خبر 481493
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسافر IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    1 0
    جاى شكر است كه حادثه بخير گذشت ولى جاى پرسش است ؛ اينگونه كه خوانديم و بما گفتند هواپيما سالم بوده چرخ جلو در باند فرودگاه شكسته شد. در اينصورت باند فرودگاه برف روبى نشده و برج فرودگاه نميبايستى اجازه فرود ميداد. در مجموع اظهارات اقاى مجتبى بياتى گوياى يكى به ميخ يكى به نعل زدن و توجيه كردن و رفع رجوع است و ارزشى ندارد. حتما بايد با خلبان هوا پيما مصاحبه و خبر شفاف سازى شود و همشهرى انلاين قطعا اين اقدام لازم را پى خواهد گرفت.