پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
۰ نفر

سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به ایستگاه آغازین فعالیت خود رسید و از امروز پنجشنبه ۱۰ بهمن به صورت رسمی برگزار می شود.

تئاتر فجر

به گزارش همشهری آنلاین، این جشنواره از امروز پنجشنبه ۱۰ بهمن با میزبانی از ۳ اثر بخش «به علاوه فجر» و یک نمایش محیطی کار خود را به صورت رسمی آغاز می کند.

در اولین روز جشنواره سی و هشتم و از ساعت ۱۷، تماشاخانه شانو با مدیریت قطب الدین صادقی و با میزبانی نمایش «چنگار» به کارگردانی علی بیگدلی به نوعی آغازگر فعالیت این دوره از جشنواره است.

تماشاخانه دیوار چهارم نیز با نمایش «مردی که ...» به کارگردانی رضا مولایی به استقبال اولین روز جشنواره تئاتر فجر می رود، این نمایش ساعت ۱۷:۳۰ به صحنه می رود.

تماشاخانه ایران تماشا نیز در اولین روز جشنواره سی و هشتم و در ساعت ۱۹ میزبان اجرای نمایش «مرگ در می زند» به کارگردانی شاهین رمضانی است.

علاوه بر ۳ نمایش ذکر شده که همگی در بخش «به علاوه فجر» سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه می روند، اولین روز جشنواره پذیرای اجرای نمایش محیطی «بیا جلوتر» به کارگردانی سجاد باقری نیز هست که ساعت ۲۱ در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می شود. این نمایش تا ۲۰ بهمن به اجراهای خود در جشنواره تئاتر فجر ادامه می دهد.

طبق برنامه ریزی دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، بخش های مسابقه تئاتر صحنه ای و تئاتر خیابانی این دوره از جشنواره نیز کار خود را از روز شنبه ۱۲ بهمن آغاز می کنند.

همچنین بخش رادیوتئاتر جشنواره نیز با میزبانی تالار رودکی از روز سه شنبه ۱۵ بهمن آغاز به کار می کند.

تئاتر ملل، مسابقه تئاتر صحنه‌ای، نمایش‌های خیابانی، دیگرگونه‌های اجرایی، رادیوتئاتر، به علاوه فجر، مسابقه و نمایشگاه عکس، پوستر و سایر اقلام تبلیغاتی تئاتر و پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی بخش های مختلف سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر هستند که با دبیری نادر برهانی مرند برگزار می شود.

این دوره از جشنواره ۲۱ بهمن به کار خود پایان می دهد.

کد خبر 481326

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha