وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم به مردم فلسطین اجازه نخواهد داد که تحت هیچ شرایطی کشور فلسطین را تشکیل دهند.

نفتالي بنت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی اجازه تشکیل کشور فلسطین را نخواهد داد.

خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از بنت گزارش داد که اسرائیل «تحت هیچ شرایطی» اجازه نخواهد داد که کشور فلسطین تشکیل شود.

وی گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، «اعمال حاکمیت بر اراضی بیشتری» از خاک فلسطین اشغالی را اعلام خواهد کرد.

این مسئول صهیونیستی مدعی شد که این اراضی شامل دره اردن و بخش‌هایی از کرانه باختری خواهد بود.

وی پیش از این هم گفته بود که باید حاکمیت رژیم صهیونیستی بر شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری و دره اردن به رسمیت شناخته شود.

بنت در ادامه ادعا کرد: «اجازه نخواهیم داد که یک وجب از خاک اسرائیل به عربها داده شود».

این مسئول صهیونیست مدعی شد که «تا یک هفته دیگر، ارئیل مانند تل‌آویو بخش رسمی کشور اسرائیل خواهد بود». منظور وی شهرک‌ صهیونیست‌نشین ارئیل در شمال کرانه باختری است.

صدها نفر از مردم فلسطین شامگاه امروز (سه‌شنبه) در اعتراض به طرح سازش تحمیلی «معامله قرن» توسط «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به خیابان‌ها آمدند.

این اقدام معترضان فلسطینی پس از اعلام طرح معامله قرن توسط ترامپ انجام گرفته است. ترامپ، امشب در کنار نتانیاهو و در یک شوی تبلیغاتی-انتخاباتی، جزئیات این طرح ادعایی را مطرح کرد.

کد خبر 481203

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک دانشجو IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    0 0
    این یعنی زورگویی خدایا چرا جهان در مقابل زورگویی تسلیم شده کشورهای دیگر اگر مقابل زورگویی اسراییل کوتاه بیایند قطعا روزی اگر اسراییل قدرت بگیرد روزی به انها هم زور تحمیل میشود جالب اینجاست که امریکا و اسراییلی که یک کشور مسقل مثل فلسطین را تهدید میکنن مدعی حقوق بشر و دموگراسی در جهانند واقعا جای تدبیر داره
    • US ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
      0 0
      داداش فلسطین هنوز مستقل نشده، شما از کدام فلسطین مستقل حرف می زنید؟