مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر امسال و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۴۱ واحد مسکن مددجویی در این استان افتتاح می‌شود.

مسكن مددجويي

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،  قباد مبشری گفت: اهدای ۴۱ سری جهیزیه و سرکشی از ۴۱ خانوار مددجوی کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در دهه فجر امسال است.

وی افزود: بهره ‌برداری از ۱۸ طرح اشتغال مددجویی و تجلیل از ۲۰۵ حامی ایتام و فرزندان محسنین، نیکوکار و عامل جمع آوری زکات کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامههای کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان در دهه فجر امسال خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید با اطلاع رسانی لازم و برنامه‌ریزی مناسب زمینه حضور هر چه گسترده‌تر جامعه هدف کمیته امداد این استان در برنامه‌های دهه فجر امسال به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن را فراهم کرد.

مبشری گفت: ستاد دهه فجر امسال کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ کارگروه زیرمجموعه دارد که همگی آنها تشکیل شده و فعال است.  

وی اظهار کرد: یکی از این کارگروه ها همیاری و خدمات‌ رسانی بوده که مسئولیت آن بر عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان است.  

تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۴۳ هزار و ۳۲۱ خانوار با جمعیتی بیش از ۱۰۶ هزار نفر است.

کد خبر 480976

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha