اعتماد نوشت: سردبیر پیشین پایگاه خبری-تحلیلی رجانیوز به عنوان مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه منصوب شد.

قوه قضائيه

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه اعتماد نوشت: علی نادری که عضو شورای مرکزی جبهه پایداری است، از سال ۸۵ در پایگاه خبری-تحلیلی رجانیوز که به‌نحوی به ارگان رسانه‌ای جبهه پایداری معروف است، مشغول به کار شد. چند سال بعد به عنوان سردبیر و مدیر این سایت منصوب شد و تا مرداد ماه ۹۷ همچنان در این سمت باقی ماند. نادری ۲۵ مرداد ماه ۹۷ خبر جدایی‌اش از رجانیوز را در حساب توییتری‌اش اعلام کرد و مدعی شد که این ‌بار سنگین را به جوان‌ترهای پرورش یافته در همین پایگاه خبری-تحلیلی تحویل داده تا هم ببالند و هم بهتر از قبل اداره‌اش کنند.

او البته اعلام نکرده بود که جدایی‌اش از رجانیوز نه برای دور شدن از عرصه رسانه که برای رفتن به صداوسیما و پذیرش مسوولیت سردبیری برنامه «جهان‌آرا»ی شبکه افق بود.

بعدها و با حضور او در تلویزیون اما علت اصلی خداحافظی‌اش با «رجانیوز» روشن شد و علی نادری سردبیر برنامه «جهان‌آرا»؛ برنامه‌ای که با مجری‌گری امیرحسین ثابتی و وحید یامین‌پور، چهره‌های نزدیک به پایداری و مخالفان دولت را به برنامه‌شان دعوت می‌کردند و انتقادهای تند و تیزی را به دولت وارد می‌کردند.

حالا اما فعالیت رسانه‌ای این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، رنگ و روی جدیدی به خود گرفته و او قرار است به عنوان مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه مشغول به کار شود.

هفته اول دی‌ماه، دستگاه قضا علی باقری‌کنی را جایگزین محمدجواد لاریجانی برادر آیت‌الله آملی‌لاریجانی رییس پیشین قوه قضاییه کرد و باقری‌کنی به عنوان معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضاییه منصوب شد. همان زمان بسیاری تغییر معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و کنار گذاشتن محمدجواد لاریجانی را ادامه تغییرات گسترده در قوه قضاییه دانسته و حتی منتظر تغییرات بعدی هم بودند.

باقری‌کنی که از نزدیکان به جبهه پایداری است، از دیپلمات‌های ایران در دوران ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد هم بوده و در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ هم به عنوان رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی فعالیت کرد. او پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات کنار سعید جلیلی به یکی از منتقدان جدی مذاکرات هسته‌ای دولت روحانی بدل شد و درحالی که هیچ سابقه‌ای در فعالیت‌های حقوقی و قضایی نداشت و دانش‌آموخته اقتصاد است، به قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر این دستگاه رفت.

کد خبر 480938

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    0 0
    هر دم از این باغ بری میرسد