معاون فرهنگی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از اجرای طرح کرامت در ۲۰ محله حاشیه‌ای کرمانشاه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

حاشیه نشینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ بهرام میرزایی، معاون فرهنگی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه به اجرایی شدن طرح کرامت در تعدادی از محله‌های حاشیه‌ای استان از ۲ سال گذشته، اشاره کرد و گفت: این طرح تاکنون در سطح ۱۰ محله حاشیه‌ای اجرا شده و امسال تعداد محله‌های آن دوبرابر شده و به ۲۰ محله رسیده است.  

میرزایی کنترل و کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی به ویژه اعتیاد و طلاق را از اهداف اجرای طرح کرامت در محله‌های حاشیه‌ای عنوان کرد و افزود: طرح کرامت در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی ورود کرده و می‌کوشد تا چهره محرومیت را از محلات حاشیه‌ای بزداید.  

معاون فرهنگی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: تلاش می‌شود با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی ساکنان محله‌های حاشیه‌ای را توانمند کرده و از این طریق به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنیم.  

وی گفت: از ابتدای شروع طرح تاکنون شاهد تغییرات مثبتی در محله‌های حاشیه‌ای بوده‌ایم، اجرای این طرح در سطح محله‌های حاشیه‌ای تاثیرخوبی داشته و امیدواریم با همکاری مردم و دستگاه‌ها در آینده شاهد تغییرات بهتری در این محله‌ها باشیم.  

میرزایی بیان کرد: موفقیت در اجرای طرح‌های اینچنینی نیازمند بالا بردن روحیه مطالبه گری مردم است، باید مقابله با معضلات اجتماعی مردمی شود، چون در صورتی می‌توان به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های اینچنینی امیدوار بود که مردم خودشان پای کار باشند.  

وی در برنامه بودن تداوم اجرای این طرح، اشاره کرد و گفت: به دنبال افزایش خدمات در محله‌های حاشیه‌ای هستیم.  

کد خبر 480812

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha