دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
۰ نفر

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم‌های سایپا، کاله، راه‌یاب ملل، پیکان، شهداب و شهرداری ورامین به پایان رسید.

واليبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته یازدهم مسابقات والیبال باشگاه‌های برتر ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روز یکشنبه (۶ بهمن) با شش دیدار انجام شد و چهار تغییر در جایگاه تیم‌ها در جدول به وجود آمد.

سایپا این هفته در خانه والیبال تهران میزبان شهرداری گنبد بودند و سه بر یک این تیم را شکست داد و به هشتمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.

سپاهان اصفهان در یکی از بازی‌های حساس این هفته میزبان شهرداری ورامین، صدرنشین این رقابت‌ها بود که سه بر دو مغلوب شد. بدین ترتیب تعداد بردهای ورامینی‌ها به عدد ۱۰ رسید تا با ۲۵ امتیاز همچنان صدرنشین باقی بمانند.

تیم کاله مازندران هم میزبان خاتم اردکان بود و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا به هفتمین برد خود دست یافته و ۲۰ امتیازی شود. خاتم نیز همچنان با یک برد و سه امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.

در دیگر مسابقه هفته تیم‌های شهداب یزد و پیام خراسان در یزد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پنج ست پیگیری شد. شهداب یزد سه بر دو میهمان خود را با شکست بدرقه کرد، اما این پیروزی در جایگاهش در جدول مسابقات تغییری ایجاد نکرد و با سه برد و ۱۰ امتیاز در رتبه نهم باقی ماند. پیام خراسان نیز با سه برد و ۱۱ امتیاز در جایگاه هشتم ماند.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان میزبان راه‌یاب ملل مریوان بود و در یک بازی بسیار نزدیک سه بر دو مغلوب میهمان خود شد. نماینده مریوان با کسب این پیروزی با سه برد و ۹ امتیاز در جایگاه دهم جدول، جایگزین فولاد سیرجان ایرانیان شد.

شهرداری ارومیه این هفته در بازی خانگی سه بر یک مغلوب پیکان تهران شد و چهارمین ناکامی خود در رقابت‌های امسال را تجربه کرد. پیکانی‌ها نیز با کسب این پیروزی با هشت برد و ۲۵ امتیاز همچنان در رتبه دوم جدول باقی ماندند.

  •  نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر:

سایپا ۳ – شهرداری گنبد یک (۲۵ بر ۲۱، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱)

فولاد سپاهان اصفهان ۲ – شهرداری ورامین ۳ ( ۲۰ بر ۲۵ ، ۲۵ بر ۲۳ ، ۲۳ بر ۲۵ ، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۲ بر ۱۵)

کاله مازندران ۳ – خاتم اردکان صفر (۳۴ بر ۳۲، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۶)

شهداب یزد ۳ – پیام خراسان ۲ (۲۵ بر ۱۸، ۳۲ بر ۳۴، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۱)

فولاد سیرجان ۲ – راه یاب ملل مریوان ۳ (۱۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۴ بر ۱۶)

شهرداری ارومیه یک – پیکان تهران ۳ (۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۲۶ بر ۲۸ و ۲۳ بر ۲۵)

جدول لیگ برتر والیبال مردان ایران در پایان هفته یازدهم به شرح زیر است:

کد خبر 480804

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha