احمد حسین زادگان، استاندار مازندران از تالاب بین المللی میانکاله و محل تلفات پرندگان مهاجر بازدید کرد و پس از آن در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در پاسگاه محیط‌بانی قلعه‌ پایان برگزار شد، دستورات لازم را برای بررسی و اعلام علت یا علل وقوع تلفات پرندگان در سریع‌ترین زمان ممکن صادر کرد.

بازدید استاندار مازندران از تالاب میانکاله

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران از تالاب بین‌المللی میانکاله و محل تلفات پرندگان مهاجر بازدید کرد.  

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران در این بازدید؛ اقدامات انجام شده در روزهای گذشته و توضیحات لازم را به مقام عالی دولت در استان ارائه کرد.  

پس از بازدید از محل تلفات پرندگان مهاجر، جلسه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار مازندران در پاسگاه محیط‌بانی قلعه‌پایان برگزار شد.  

در این جلسه استاندار مازندران افزود: از اقدامات ادارات کل محیط‌زیست و دامپزشکی استان و همه کسانی که در این زمینه فعالیت دارند، قدردانیم.   ضمن اینکه بر استمرار تلاش‌ها و کمک و همراهی بیشتر دستگاه‌های مسئول به تناسب نیازها تاکید داریم.

وی اضافه کرد: در همین مورد سازمان دامپزشکی کشور باید با همکاری مراکز علمی، تحقیقاتی مرتبط و معتبر و با جدیت تمام نسبت به بررسی و اعلام علت یا علل وقوع تلفات پرندگان در سریعترین زمان ممکن اقدام کند.  

حسین زادگان دستگاه‌ها را مکلف به همکاری با محیط‌زیست استان در مورد تامین نیرو و تجهیزات مورد نیاز برای جمع‌آوری و امحاء بهداشتی لاشه‌های پرندگان تلف‌شده، کرد.  

استاندار مازندران از صدا وسیما و رسانه‌ها خواست تا در مورد اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم برای انجام مراقبت‌های بهداشتی اقدام کنند.

کد خبر 480726

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha