دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری ۳ متهم پرونده آدم‌ربایی و رهایی پزشک ۵۴ ساله مشهدی پس از ۹ شبانه روز خبر داد.

رهایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار محمد کاظم تقوی اظهار کرد: ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۳ دی ماه جاری فردی در تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از ربایش یک پزشک ۵۴ ساله در مشهد خبر داد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان بلافاصله وارد عمل شده و با حضور در صحنه تحقیقات خود را آغاز کردند.

سردار تقوی گفت: خانمی که در محل بود به کارآگاهان مراجعه کرد و گفت: برادر ۵۴ ساله اش در خیابان توسط افراد ناشناس ربوده شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: تحقیقات گسترده آغاز و پس از گذشت ساعتی پزشک ربوده شده با خانواده‌اش تماس گرفت و گفت: افراد ناشناسی او را گروگان گرفته  و در قبال آزادی‌اش تقاضای ۲۰۰ سکه طلا کرده‌اند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: بررسی‌های عملی پرونده با اقدامات وسیع اطلاعاتی به سر نخ‌هایی رسید و رد پای جوانی را که چند بار به عنوان راننده این پزشک ۵۴ ساله سرویس دهی داشته، در این ماجرا نمایان ساخت.

وی افزود: بررسی پلیس حاکی از آن بود متهم با توجه به اطلاعات دقیقی که از رفت و آمد پزشک داشت نقشه اخاذی را طراحی و شب حادثه با همدستی ۲ دوستش به گروگان گیری اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی  پس از ۹ شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی و پلیسی محل اختفای این فرد را در حاشیه شهر شناسایی و شب گذشته  ۶ بهمن در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی وارد مخفیگاه شدند.

وی ادامه داد: با دستگیری ۳ متهم پرونده، گروگان در صحت و سلامت نجات یافت و تحقیقات پرونده ادامه دارد.

کد خبر 480720

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha