یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
۰ نفر

یکی از مدیران سابق شهرداری مشهد دیروز ۵ بهمن به اتهام پولشویی با دستور قضایی دستگیر شد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش مستنداتی از اقدامات مجرمانه یکی از کارکنان ارشد سابق شهرداری مشهد روی میز مقام قضایی در دادسرای ناحیه ۲ مشهد قرار گرفت.

بررسی اسناد ارائه شده حاکی از آن بود فرد خاطی که تا چندی پیش یکی از مدیران شهرداری مشهد بوده است، اما بنا به دلایلی و به تازگی برکنار و فرد دیگری پشت میز او می‌نشیند، در چند سال اخیر چندین سمت در شهرداری مشهد را عهده‌دار بوده است.

در بین ادله قضایی ارائه شده رد پایی از اقدامات مجرمانه‌ای مانند پولشویی و تبانی در معاملات دولتی و... به چشم می‌خورد. بر همین اساس دستور تحقیق بیشتر به ضابطان قضایی داده شد که در نتیجه تمامی اعمال مجرمانه مدیر تازه برکنار شده مورد تایید قرار گرفت.

از همین رو دیروز دستور دستگیری متهم صادر و این اقدام هم توسط ماموران صورت گرفت. پس از آن متهم به شعبه بازپرسی منتقل و به او اتهاماتی نظیر پولشویی، اختلاس و... تفیهم شد.

در پایان نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیر خیانتکار و با توجه به گستردگی جرایم صورت گرفته از سوی او، متهم با دستور مقام قضایی برای انجام تحقیقات دقیق‌تر و کشف دیگر جرایم احتمالی با قرار بازداشت موقت در اختیار ماموران قرار گرفت.

کد خبر 480565

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha