رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه موثرترین قدرت برای دفاع از انقلاب، همدلی، وحدت و همراهی همه مردم است، گفت: البته وحدت به معنای تک صدایی نیست.

محسن هاشمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز یکشنبه در ابتدای جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: وحدتی ارزشمند است که از صداها و سلایق گوناگون برخاسته شود، نه اینکه با حذف و نشنیدن دیدگاه‌های مختلف فقط یک سلیقه و نظر تکرار شود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری با چالش‌ها، مشکلات و تهدیدات داخلی و خارجی مواجه است و موثرترین قدرت برای دفاع از انقلاب، همدلی، وحدت و همراهی همه مردم است، گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد هستیم در رسانه ملی و تریبون‌های رسمی کشور، مطالبی نادرستی اظهار می‌شود، بخش قابل توجهی از مسئولان فعلی و گذشته نظام تخریب و حقایق تحریف می‌شوند اما امکان پاسخگویی متناسب و منصفانه فراهم نمی‌شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه فضای فعلی جامعه آن‌هم در آستانه انتخابات پیش رو باید در هفته‌های آینده تغییر کند، گفت: پرشور بودن انتخابات و میزان مشارکت بالا می‌تواند خطر تهدیدات را برای کشور کاهش دهد، شورای نگهبان با سعه صدر و افزایش دامنه تنوع سلیقه کاندیداهای تایید شده و صداوسیما با ایجاد توزان و رعایت بی‌طرفی و انصاف در استفاده سلایق مختلف از رسانه ملی در این موضوع نقش کلیدی دارند.

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه لازم می‌دانم از زحمات همکارانم در شهرداری تهران که مخلصانه به کمک هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان شتافتند تشکر کنم، گفت: شاید عزیزان سیستان و بلوچستان صدای آهسته‌تری در رسانه‌ها و افکار عمومی داشته باشند اما محرومیت و رنج آنها بیشتر از سایر بخش‌هاست و مدیریت شهری آنها را تنها نگذاشته‌ است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه این روزها کمک شهرداری تهران به جشنواره فیلم فجر در فضای مجازی خبرساز شده است، گفت: این موضوع که مدیریت شهری به جای تصدی‌گری در فعالیت‌های فرهنگی به حمایت و تسهیل‌گری می‌پردازد از راهبردهای شورای شهر پنجم است و با توجه به اینکه مخاطبان این جشنواره، شهروندان تهرانی هستند کمک مدیریت شهری به این جشنواره که عمدتا در قالب اجازه از بهره‌برداری زیرساخت‌های شهری نظیر سالن‌ها و امکانات فیزیکی است، اقدامی فرهنگی به شمار می‌آید.

به گفته هاشمی، در گذشته میزان کمک شهرداری به این جشنواره بیشتر و حجیم‌تر بوده اما حالا به دلیل شفاف‌سازی و همچنین شرایط اقتصادی، هم میزان کمک کاهش یافته و هم اینکه کمک‌ها شفاف شده است، اما در عین حال باید بگویم مدیریت شهری همواره از انتقادات سازنده و توام با پیشنهاد برای بهبود کارایی و اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری استقبال می‌کند.

کد خبر 480497
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha