مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از امداد رسانی به ۵۵۲ نفر گرفتار در برف و کولاک در استان خبر داد و گفت: از دوم تا پنجم بهمن‌ماه به ۲۴ حادثه توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی صورت گرفت.

حلال اهمر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بهروز کارخانه اظهار کرد: از دوم تا پنجم بهمن‌ماه ۵ حادثه جاده‌ای در استان همدان رخ داد که شامل یک فقره واژگونی و ۴ فقره تصادف بود که هلال‌احمر به ۷ مصدوم این حوادث امدادرسانی کرده است.

وی گفت: حوادث جاده‌ای ۲۴ درصد حوادث استان را به خود اختصاص داده است، ۵ فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان رخ داد که منجر به مصدومیت ۷ نفر شد.

کارخانه از امدادرسانی به ۱۵ فقره حادثه در برف و کولاک خبر داد و افزود: حوادث مربوط به برف و کولاک از دوم تا پنجم بهمن‌ماه ۷۱ درصد از حوادث را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان با اشاره به اسکان ۱۴۴ نفر در پایگاه‌های هلال‌احمر استان همدان اضافه کرد: از دوم تا پنجم بهمن‌ماه به ۵۵۲ نفر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی صورت گرفت.

وی زمان حضور امدادگران در محل حادثه را ۱۰ دقیقه و ۲۶ ثانیه اعلام کرد و گفت: در زمینه امدادرسانی‌ها ۹۷ نیروی عملیاتی، ۲۴ آمبولانس و ۳ خودروی نجات به کار گرفته شد.

کد خبر 480281

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha