تیم مچ‌اندازی خراسان رضوی در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی با کسب ۱۰ مقام تیمی برای نخستین بار بر سکوی نخست قهرمانی ایستاد.

مچ‌اندازی

به گزارش همشهریآنلاین به نقل از ایرنا، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی شنبه ۵ بهمن گفت: ورزشکاران خراسانی در مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی کشور پنج مقام قهرمانی، چهار نایب قهرمانی و یک مقام سومی به دست آوردند.

سروش پورآزاد افزود: این مسابقات از دوم بهمن با عنوان "جام فجر و یادواره سردار سرفراز اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی"  با حضور ۴۲۰ ورزشکار از ۲۱ استان در بخش‌های جوانان، امید، بزرگسال، پیشکسوتان و معلولان، در جدول راست دست، چپ دست و اورال در مشهد آغاز شد و دیشب به پایان رسید.

وی ادامه داد: در پایان رقابت‌ها در بخش تیمی "راست دست جوانان" بعد از خراسان رضوی، تیمهای گلستان و فارس دوم و سوم شدند. در رده سنی امید راست دست هم بعد از خراسان رضوی، گلستان و اصفهان بر سکوی دوم و سوم ایستادند. در رده سنی معلولان همین خراسان رضوی، خوزستان و آذربایجان غربی و در رده سنی بزرگسالان، گلستان، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب نخست تا سوم شدند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: در بخش چپ دست معلولان نیز تیم‌های خراسان رضوی، فارس و یزد عناوین برتر را از آن خود کردند و در رده سنی امید این رشته نیز تیم گلستان بر سکوی نخست ایستاد، خراسان رضوی دوم شد و تیم اصفهان به مقام سوم دست یافت.

وی افزود: خراسان رضوی در رده جوانان بخش معلولان هم مقام قهرمانی را از آن خود کرد، تیم تهران نایب قهرمان شد و تیم چهار محال و بختیاری بر سکوی سوم قرار گرفت. در بخش بزرگسالان هم تهران، گلستان و خراسان رضوی به ترتیب عناوین برتر را از آن خود کردند. در بخش تیمی پیشکسوتان دست چپ و راست هم تهران به مقام قهرمانی دست یافت. خراسان رضوی دوم و اصفهان سوم شد.

بیست و دومین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی از دوم بهمن به مدت سه روز در سالن شهید حاتمی مشهد برگزار شد.

کد خبر 480250

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha