سخنگوی پنتاگون به گزارشات منتشر شده درباره درگیری‌ها میان نظامیان روسی و آمریکایی در سوریه واکنش نشان داد.

سرباز آمريكايي

به گزارش همشهری به نقل از ایسنا، خبرگزاری نووستی نوشت: جاناتان هافمن، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) در واکنش به گزارشات منتشر شده درباره تیراندازی و درگیری میان نظامیان روسی و آمریکایی در سوریه گفت: ما به صورت واضح به تمامی کشورها و گروه های دیگر در منطقه گفته‌ایم که نیروهایمان کجا هستند. ما از کانال‌های ارتباطی برای ممانعت از هرگونه برخورد یا سوءتفاهمی استفاده می‌کنیم. من اطلاعاتی درباره چیزی به نام تبادل آتش ندارم. تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما آنجا که باید باشیم هستیم و آن‌ها هم دقیقا این را می‌دانند.

هافمن گفت: نظامیان آمریکایی در پایگاه‌هایشان در سوریه می‌مانند. ما همچنان با همتایان روسی خود برای ممانعت از وقوع درگیری میان دو طرف تماس خواهیم داشت.

از سوی دیگر معاون فرمانده ائتلاف ضد داعش اعلام کرد تماس‌های میان نظامیان روسیه و آمریکا به صورت هفتگی برقرار است و آن‌ها تقریبا روزانه نیز در سطح پایین‌تر تماس‌هایی دارند.

پنجشنبه دیده بان حقوق بشر سوریه، نهاد وابسته به مخالفان سوری از وقوع درگیری‌های فیزیکی و سلاح کشیدن بین نیروهای آمریکایی و نیروهای روسیه در پی عبور نیروهای روس از جاده بین‌المللی "M4" به سمت شهرک تل تمر خبر داده بود.

کد خبر 480249

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    0 0
    یارو مرده باز برگشته سر پستش!!.خودش خبر نداره