شنیده‌ها حاکی از این است که گل محمدی با جدایی بیرانوند مخالفت کرده و تصمیم خود را به باشگاه و این دروازه‌بان اعلام کرده است.

عليرضا بيرانوند

به گزارش همشهری آنلاین، شمارش معکوس برای جدایی بیرانوند آغاز شده و تا ساعاتی دیگر دروازه بان اول تیم ملی و پرسپولیس در خصوص آینده خود تصمیم گیری خواهد کرد. با این وجود در شرایطی که تصور می شد بیرانوند در تمرین امروز حضور پیدا نمی کند در تمرین حاضر شده و با سایرین است.

بعد از اینکه مشخص شد دو پیشنهاد از تیم های بلژیکی به علیرضا بیرانوند رسیده که هر دو تیم حاضر شده اند مبلغ ۷۰۰ هزار دلار رضایتنامه به باشگاه پرسپولیس بدهند و با توجه به بندی که در قرارداد این گلر هست او با پرداخت این پول می تواند از جمع سرخپوشان جدا شود قرار بود این دروازه بان صبح روز گذشته راهی بلژیک شود اما با توجه به اینکه هنوز با مسئولان باشگاه و یحیی گل محمدی سرمربی تیم صحبت نکرده به این سفر نرفت. 

شنیده ها حاکی از این است که گل محمدی با جدایی بیرانوند مخالفت کرده و تصمیم خود را به باشگاه و این دروازه بان هم اعلام کرده است اما گویا مدیرعامل پرسپولیس موافق جدایی این دروازه‌بان است و حتی اعلام کرده است با وجود رادو باشگاه می‌تواند از ترانسفر بیرانوند پول خوبی بدست بیاورد. قرار است در جلسه‌ای ویژه تا ساعاتی دیگر در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 480178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha