مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
۰ نفر

تغییر و تحولات در دنیای دیجیتال و تکنولوژی با شیب زیادی در حال حاضر انجام می گیرد. روش های سنتی جای خود را به روش های مدرن و مجازی می دهد. این امر باعث شده است تا در زمینه های مختلف شاهد انقلاب بزرگی باشیم. ​​​​​​​ شاید دیگر برای اطلاع رسانی ها و یا بازاریابی ها روش های سنتی جوابگو نباشد.

image-20200123200948-1.jpeg

بنابراین بهره بردن از مکانیزم های مدرن با استفاده از تکنولوژی های روز انکار ناپذیر است و بر همگان پوشیده نیست که می تواند چه نقش مهمی را در دنیای امروز بازی کند. احتمالا یکی از این ها پیامک های انبوه باشد. اگر کمی به منوی پیام های گوشی هوشمند خود سری بزنیم به وضوح می بینیم که پیامک انبوه و پنل ارسال اس ام اس تا چه اندازه در روزمره ما نفوذ کرده و تا چه حد توانسته در کاربردها و استفاده های ما رخنه کند. همانطور که یک کانال ارتباطی در شبکه های مجازی مثل تلگرام عضو جدا ناپذیری از ما شده، سامانه های پبام کوتاه نیز به همان اندازه نقش مهمی را در زندگی ما دارند. در حال حاضر بازاریابی پیامکی به یک ابزار کارآمد تبدیل شده از این رو آشنا شدن با فضای این پنل ها و چگونگی کارکرد های آن هائز اهمیت می باشد.

ارسال پیامک انبوه:

اگر قصد ما ارسال پیامک به مقدار زیاد و دفعات زیاد و به مخاطبان زیاد باشد، وجود یک پنل ارسال اس ام اس برای این کار لازم و ضروری به نظر می رسد. اصطلاح پیامک انبوه نیز از دل همین امر به وجود آمده که نشان از حجم بالای مخاطب و پیام است. چنانچه نیاز به ارسال طولانی مدت و مکرر هست چه بهتر که برای خود یک سامانه با شماره اختصاصی راه اندازی کنید تا به راحتی از هر جایی بتوانید پیامک انبوه ارسال نمایید.

به طور قطع برای هر یک از ما به وفور پیش آمده است که در یک موسسه و یا نهادی عضو شده ایم و می خواهیم از فعالیت ها، نشست ها و کارگاه ها و انواع و اقسام برنامه های آن اطلاع داشته باشیم. یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین راه های ارتباطی این موسسه و یا نهاد سامانه ارسال پیامک می باشد. به واقع اطلاع رسانی به مخاطبین یکی از کاربردهای مهمی است که هر کاربری به آن نیاز دارد. یا به عنوان مثال دیگر، شما بلیت سینما، کنسرت و یا تئاتر خرید کرده اید و کد رزرو و شماره صندلی برای شما توسط سامانه مربوطه ارسال می شود. یا کسب و کار و تجارت بخصوصی دارید و می خواهید فرصتی برای خود و تجارت تان رقم بزنید تا بهتر دیده شوید و مخاطبان بیشتری جذب کنید. همه این ها از کاربرد های اساسی و لازم خرید و راه اندازی پنل پیامکی ست که با استفاده از ارسال پیامک انبوه به لیست شماره های مورد نظر ارسال می کند.

روش های انجام:

پنل ارسال پیامک به شما قابلیت ارسال و دریافت پیامک را می دهد. در اینجا روش های مختلفی را می توان ارزیابی کرد. به طور کلی برای ارسال پیامک انبوه باید ابتدا به نیاز خود رجوع کنیم. اینکه آیا برای لیست شماره های زیادی می خواهیم پیامک ارسال کنیم یا شماره های ارسالی ما محدود هستند؟ آیا سن، جنس، میزان سواد مخاطب برای ما مهم است یا خیر؟ برای یک کسب و کار کوچک و محلی و یا شخصی می خواهیم ارسال پیامک داشته باشیم یا سازمان و نهاد بزرگ و رسمی تر هستیم؟ بودجه مورد نظر ما برای راه اندازی سامانه پیامکی تا چه اندازه است؟ چه هدفی را دنبال می کنیم اینکه قصد ما اطلاع رسانی ست یا تبلیغات و بازاریابی؟

پس از اینکه این مقیاس ها را سنجیدیم حال باید با انواع روش های ارسال پیامک انبوه آشنا شویم که به اختصار به بررسی برخی از آنها می پردازیم.

ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت: همانطور که برای ارسال ایمیل نیاز به یک حساب کاربری دارید، برای ارسال پیامک انبوه نیز نیاز به یک صفحه کاربری دارید که بعد از خرید پنل پیامکی خود به آن دسترسی پیدا خواهید کرد و به راحتی از طریق اینترنت و صفحه کاربری با استفاده از لپ تاپ یا گوشی هوشمند به شماره های مد نظر پیامک ارسال می کنید.

ارسال بر اساس سن، جنس، منطقه، کدپستی: شاید برای شما لازم باشد تا متن پیام خود را فقط به یک محدوده سنی خاص ارسال کنید و یا فقط به خانم ها یا آقایان بفرستید. شاید کسب و کار و فعالیت شما فقط محدود به یک منطقه است مثلا می خواهید فقط به اهالی منطقه ۵ یا کد پستی های اطراف تان پیامک انبوه ارسال کنید. این امر به راحتی توسط پنل خریداری شده قابل انجام هست و تا حد زیادی عملکرد شما را بهبود می بخشد و تاثیر زیادی در اهداف شما خواهد داشت. مثلا اگر فعالیت کاری شما محدود به منطقه سعادت آباد است شاید برای تان بهتر باشد به شماره های همان منطقه یا با استفاده از نقشه گوگل پیامک انبوه ارسال کنید.

ارسال پیامک از طریق فایل اکسل: ممکن است شما یک لیست از شماره هایی که می خواهید پیام تان به آنها ارسال شود به صورت جداگانه در فایل اکسل ذخیره کرده باشید. سامانه ارسال پیامک این قابلیت را دارد تا با استفاده از فایل اکسل به شماره های موردنظرتان پیامک انبوه ارسال کند.

ارسال به یک پیش شماره خاص: یکی دیگر از روش های ارسال پیامک، با استفاده از پیش شماره خاص است. به راحتی می توان به پنل تعریف کرد تا مثلا به همه شماره هایی که با  0912560 یا ۰۹۳۶شروع می شود پیامک ارسال شود. همین طور می توان تعریف کرد فقط به شماره های دکل ایرانسل پیامک ارسال شود.

مزایای استفاده از پنل اس ام اس:

سرعت بالا: پیام شما با سرعت بالا در کسری از ثانیه به مخاطب تان ارسال و دیده می شود که این یک ویژگی مهم به شمار می رود.

صرفه جویی: هزینه های اضافی و بعضا هنگفت از برنامه های شما حذف می شود و به واقع هم در انرژی و هم در استفاده از منابع و هم به لحاظ اقتصادی، صرفه جویی کرده اید.

بهتر دیده شدن: شاید تبلیغات شما در حجم انبوهی از بازار رقابتی امروزی دیده نشود اما با انتخاب متن مناسب و ارتباط گیری با مخاطب از طریق ارسال پیامک در بهتر دیده شدن فعالیت تان سرعت می بخشید.

ارسال هوشمند و هدفمند: پنل پیامکی قابلیت تفکیک پذیری بالایی دارد و می تواند طبق خواسته و سلیقه شما و فعالیت تان عمل کند که این به طور حتم در روند کاری شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

راحتی و انعطاف پذیری: کار با پنل به راحتی آن چیزی ست که تصور می کنید و همچنین کاربری آن نیاز به دانش خاصی ندارد و شاید در کمتر از یک روز بتوان با فضای آن آشنا شد.

دریافت پیامک: سامانه خریداری شده ضمن امکان ارسال، قابلیت دریافت را نیز دارد و می توان به نظرات مخاطبان دسترسی پیدا کرد که یکی از مهمترین کاربردهای آن ایجاد نظر سنجی ها ست.

پنل ارسال پیامک انبوه

همان طور که اشاره کردیم این روز ها بازاریابی های پیامکی طرفدارن خاص خود را دارد و تغییر خاصی در دنیای تبلیغات داده است. از این رو سامانه ارسال پیام کوتاه کاربرد های مهمی در این امر دارند و نقش موثری را ایفا می کنند. ارسال پیامک انبوه به یک دغدغه مهم در دنیای پیرامون تبدیل شده که ما در این یادداشت سعی کردیم تا به بررسی نحوه و چگونگی آنها بپردازیم و در ادامه به برخی از مزیت های آن اشاره کنیم.

پنل اس ام اس سحر https://www.saharsms.com با ارائه خدمات و مشاوره های لازم در این خصوص و نیز بهره گیری از تعرفه های مناسب و ارزان آماده فروش و عقد قرارداد با شرکت های حقیقی و حقوقی می باشد و امیدوار است که این مطلب مفید و موثر واقع شده باشد.


 

کد خبر 480122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha