دوشنبه ۳ مهر ۱۳۸۵ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

گروه علمی فرهنگی: شرکت رایانه‌ای Asustek نمایشگرهایی را به بازار ارائه کرده که با بهره‌گیری از سیستم صوتی Power Bass و زمان واکنش تنها 2 میلی ثانیه پاسخگوی نیاز بالای صوتی تصویری بازی‌های رایانه‌ای است.


بازی‌های رایانه‌ای در قرن بیست‌ویکم چیزی بیش از تفریح است و جزئی از زندگی شده‌است. برای همین، استفاده‌کنندگان از بازی‌های رایانه‌ای نیازمند بهترین ترکیب و آماده سازی سیستم هستند. این مساله تنها به سخت افزار رایانه مربوط نیست؛ بلکه شامل کیسی با طراحی چشمگیر، موس، صفحه کلید و نمایشگر هم می‌شود. نمایشگرهای PG191  طراحی صنعتی منحصر به فرد و پایه‌ای براق از آلیاژ آلومینیوم دارند. پایه آن به ظرافت ساخته شده و صفحه نمایش مشکی آن شفاف و خیره‌کننده است. نمای جلوی این دستگاه شبیه بمب‌افکن‌های استیلت طراحی شده و نمای پشتی که شامل جعبه بلندگوی subwoofer می‌شود شبیه لوله تانک است!
این نمایشگرها بلندگوهای 2و1 کاناله دارند و با داشتن فناوری صوتی فضای مجازی موسوم به flagship TruSorround XT، این نمایشگر قادر به پخش صدای دالبی است. این دستگاه از فناوری «بدون اثر» بهره می‌گیرد که زمان واکنش خاکستری تا خاکستری را تا 2 میلی‌ثانیه کوتاه می‌کند. به این ترتیب پخش تصاویر یکنواخت و بدون پرش خواهد بود، چه هنگام یک مسابقه فوتبال چه یک بازی سه بعدی و چه پخش DVD. دوربین 3/1مگاپیکسلی تعبیه شده روی دستگاه به همراه سوکت هدفون و میکروفون در مجموع دستگاه مجهزی را برای بازی‌های آنلاین ارائه می‌کند.
 علاوه بر این  Life Frame کاربران را قادر می‌سازد از تصاویر نمایشگر عکس بگیرند و به آسانی و با لذت فیلم تهیه کنند. این نمایشگر کلیدهای دسترسی سریعی دارد که حالت‌های صوتی تصویری خاص را فعال می‌کند. با انتخاب حالت صحیح، کیفیت پخش برنامه صوتی تصویری خود را بهینه می‌کند.
کد خبر 4801

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز