معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به ساماندهی مشاغل مزاحم در شیراز گفت: برای این منظور مکانی در نظر گرفته‌ شده که در آینده ساخته می‌شود.

تره بار

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از فارس، محمد حسن‌پور اظهار کرد: برای دسترسی آسان‌ مردم شیراز به میوه و تره‌بار ۲۴ بازارچه در مناطق و محله‌های مختلف شیراز، استان فارس قرار دارند که موظف هستند اجناس را فقط ۵ درصد بالاتر از میدان تره و بار به مردم عرضه کنند.

وی افزود: تا دهه فجر در هرکدام از این بازارچه‌ها ترازوهایی نصب خواهد شد و قیمت همه اجناس در این ترازوها تعریف می‌شود تا شاهد تخلفی در قیمت‌گذاری میوه و تره‌بار در شیراز نباشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز در مورد ساماندهی مشاغل مزاحم در شیراز افزود: مکانی برای ساماندهی مشاغل مزاحم در حال ساخت است که این پروژه به زمان زیادی احتیاج داشته و نمی‌توان تاریخ مشخصی برای احداث آن در نظر گرفت.

وی بیان کرد: برای حل مشکل و معضل سد معابر در شیراز بخصوص در دروازه کازرون شیراز هستیم و امیدواریم با کمک شهرداری شیراز این مشکل برطرف شود.

حسن‌پور اظهار کرد: در میدان میوه و تره‌بار شیراز نیرویی برای نظارت بر قیمت‌ها مستقر است و به‌صورت ۲۴ ساعته در حال بازرسی است.

وی تصریح کرد: مسئولیت قیمت‌گذاری در میدان میوه و تره‌بار در حوزه شهرداری نیست و این مسئولیت به عهده ادارات دیگری مثل جهاد کشاورزی، تعزیرات و... است.

 حسن‌پور عنوان کرد: بیشترین تخلف از میدان تره و بار شیراز بیشتر در بی‌نظمی‌ها بوده که در حال برنامه‌ریزی شدن است تا به میدان تره و بار در شرق شیراز نظم داده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: افزایش قیمت برای شب عید را بازار مشخص می‌کند و نمی‌توان آن پیش‌بینی کرد.

کد خبر 479925

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha