به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید سعید شاهرخی در حاشیه برنامه پاسخگویی سامد افزود: تماس با سامانه ۱۱۱ و گفتوگو با مسئولان برای مردم جدی شده است، به ویژه برای افرادی که با مرکز استان همدان فاصله بیشتری دارند، زمینه مساعدی را فراهم میکند.
وی اظهار کرد: مهمترین ویژگی و کارایی سامانه سامد (تلفن ۱۱۱) این است که خواستهها و مشکلات تماسگیرندگان در بازه زمانی معین، عملیاتی شده و نتیجه اقدام نیز به مخاطبان گزارش میشود.
استاندار همدان سامانه سامد را اقدام ارزشمند توصیف کرد و گفت: این سامانه، برقراری ارتباط بین مدیران و مردم را بهتر و بیشتر کرده و موجب نزدیکی مردم و مسئولان میشود.
شاهرخی گفت: در این زمینه تا نتیجه نهایی درخواست شهروندان پیگیری میشود، در پاسخگویی به درخواستهای مردمی تأکید بر آن است که مشکلات مرجعان بهدرستی و بار اهنماییهای درست و اصولی رسیدگی شود.
وی با تأکید بر لزوم پاسخگویی به همه درخواستهای مردمی با سامانه سامد بیان کرد: در رسیدگی به درخواستهای مردمی باید وقت کافی صرف شود تا به بهترین شکل اجرایی شود.
استاندار همدان از ساعت ۸. ۳۰ تا ۱۰. ۳۰ روز چهارشنبه /دوم بهمن/ با حضور در سامد (تلفن ۱۱۱) به خواستهها و مشکلات ۵۰ نفر از تماسگیرندگان از نقاط مختلف استان و در حوزههای گوناگون پاسخ داد.
مقام عالی دولت در استان، دستور پیگیری خواستهها را به مدیران و کارشناسان مربوطه صادر و به عملیاتی شدن قولهای داده شده تأکید کرد.
شماره تلفن ۱۱۱ (سامد) خط ارتباط مردم با دولت است که هر هفته تعدادی از مدیران ستادی استانداری و دستگاههای اجرایی استان همدان طبق اطلاعرسانی قبلی با حضور در این مرکز به سؤالهای مخاطبان پاسخ میدهند.
نظر شما