استاندار همدان گفت: مسئولان باید با حضور در مرکز پاسخگویی "سامد" (سامانه ارتباط مردم و دولت) پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مردمی باشند.

استانداری همدان

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، سید سعید شاهرخی در حاشیه برنامه پاسخگویی سامد افزود: تماس با سامانه ۱۱۱ و گفت‌وگو با مسئولان برای مردم جدی شده است، به‌ ویژه برای افرادی که با مرکز استان همدان فاصله بیشتری دارند، زمینه مساعدی را فراهم می‌کند.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی و کارایی سامانه سامد (تلفن ۱۱۱) این است که خواسته‌ها و مشکلات تماس‌گیرندگان در بازه زمانی معین، عملیاتی شده و نتیجه اقدام نیز به مخاطبان گزارش می‌شود.

استاندار همدان سامانه سامد را اقدام ارزشمند توصیف کرد و گفت: این سامانه، برقراری ارتباط بین مدیران و مردم را بهتر و بیشتر کرده و موجب نزدیکی مردم و مسئولان می‌شود.

شاهرخی گفت: در این‌ زمینه تا نتیجه نهایی درخواست شهروندان پیگیری می‌شود، در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی تأکید بر آن است که مشکلات مرجعان به‌درستی و بار اهنمایی‌های درست و اصولی رسیدگی شود.

وی با تأکید بر لزوم پاسخگویی به‌ همه درخواست‌های مردمی با سامانه سامد بیان کرد: در رسیدگی به درخواست‌های مردمی باید وقت کافی صرف شود تا به بهترین شکل اجرایی شود.

استاندار همدان از ساعت ۸. ۳۰ تا ۱۰. ۳۰ روز چهارشنبه /دوم بهمن/ با حضور در سامد (تلفن ۱۱۱) به خواسته‌ها و مشکلات ۵۰ نفر از تماس‌گیرندگان از نقاط مختلف استان و در حوزه‌های گوناگون پاسخ داد.

مقام عالی دولت در استان، دستور پیگیری خواسته‌ها را به مدیران و کارشناسان مربوطه صادر و به عملیاتی شدن قول‌های داده‌ شده تأکید کرد.

شماره تلفن ۱۱۱ (سامد) خط ارتباط مردم با دولت است که هر هفته تعدادی از مدیران ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان همدان طبق اطلاع‌رسانی قبلی با حضور در این مرکز به سؤال‌های مخاطبان پاسخ می‌دهند.

کد خبر 479905

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha