مدیر کل پزشک قانونی استان سمنان از رشد تصادفات جرحی و فوتی در محورهای استان خبر داد و گفت: در ۹ ماه گذشته از سال جاری ۲۵۳ نفر در این محورها جان باختند.

تصادفات

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، مهدی نوروزی گفت: در ۹ ماه گذشته از سال جاری ۱۵ هزار و ۵۷ نفر و همین مدت مشابه برای سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۹۱ نفر در استان سمنان مورد معاینه‌های بالینی در مراکز پزشکی قانونی قرار گرفتند، در حوزه تصادفات جرحی در حالی طی ۹ ماه سال جاری ۴  هزار و ۸۷۰ نفر گزارش می‌شود که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۴ هزار و ۳۲۶ نفر بود که ۵۴۴ نفر به این آمار افزوده شدند.

وی بیان کرد: در ۹ ماه سال جاری ۲۵۳ نفر و همین مدت سال گذشته ۲۴۷ نفر به علت تصادفات در محورهای استان سمنان جان باختند، مقایسه این دو آمار نشان می‌دهد که به نسبت سال گذشته ۶ نفر به جان‌باختگان حوادث رانندگی افزوده‌ شده است.

مدیرکل پزشک قانونی استان سمنان گفت: در ۹ ماه سال جاری ۲۷۹ نفر و همین مدت سال گذشته ۲۴۸ نفر در استان به دلیل حوادث کار مجروح شدند، تعداد جان‌باختگان حوادث کار نیز از ۱۳ نفر ۹ ماهه سال گذشته در سال جاری به ۲۷ نفر رسیده است.

نوروزی بیان کرد: سال گذشته ۲ نفر و امسال ۱۱ نفر در ۹ ماه سال براثر غرق‌شدگی جان باختند،  تعداد جان‌باختگان براثر استنشاق گاز مونوکسید کربن نیز از ۲  نفر در  ۹ ماه سال گذشته به ۴ نفر افزایش‌ یافته است.

وی گفت: ۵۲۹ جسد در ۹ ماه امسال مورد معاینه قرار گرفت که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۴۸۶ مورد بود،  در حالی  که در ۹ ماه سال جاری ۴ هزار و ۸ نفر براثر نزاع به پزشک قانونی مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ هزار و ۷۷۰ مورد بود که نشان از افزایش نزاع در استان سمنان است.

کد خبر 479840

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha