فرمانده انتظامی خمین گفت: بر اساس نظرسنجی از مردم، مسئولان و پرونده‌های ورودی به کلانتری‌های این شهرستان، اعتیاد به مواد مخدر صنعتی در صدر آسیب‌های اجتماعی این منطقه قرار دارد.

مواد مخدر

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ «بهزاد فکوری» افزود: سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو، نزاع و درگیری فردی، بیکاری و سرقت خانه و اختلافات خانوادگی  به ترتیب بیشترین آسیب‌های اجتماعی در خمین است.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی خمین برنامه پیشگیرانه را با اولویت کاهش این آسیب‌ها برگزار می‌کند.

فرمانده انتظامی خمین، استان مرکزی گفت: ۸۳ نشست آموزشی شامل آموزش چهره به چهره در مساجد، مدارس اصناف و مراکز دانشگاهی باهدف کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی در سال جاری در این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ فکوری برگزاری ۱۲ نشست آموزشی با موضوع فضای مجازی، ۸ تولید چاپی، ۷ نمایشگاه و نشست علمی و تخصصی در دانشگاه آزاد و هیات‌های مذهبی از اقدامات پیشگیرانه نیروی انتظامی خمین در سال جاری است.

وی افزود: ۲ هزار برگ بروشور آموزشی باهدف افزایش آگاهی جامعه و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی در شهرستان توزیع شد.

فرمانده انتظامی خمین بیان کرد: طرح‌های مستمر مقابله‌ای نظیر پاک‌سازی مناطق آلوده شهری و روستایی از فروشندگان مواد مخدر، کنترل مجرمان سابقه‌دار و سارقان آزاد شده و ارائه آموزش همگانی به دارندگان احشام برای افزایش امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا می‌شود.

خمین در جنوب استان مرکزی دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است.

کد خبر 479611

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha