تیم ایران در روز نخست سومین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قهرمانی جهان در بجنورد در بخش تیمی به مقام قهرمانی رسید.

تيم كشتي پهلواني ايران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، روز دوشنبه (۳۰ دی) در روز نخست این رقابت‌ها که در سالن ورزشی سالوک واقع در دانشگاه دولتی بجنورد پیگیری می‌شود، تیم‌های شرکت‌کننده در رشته تیمی زورخانه‌ای به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم ملی ایران با ترکیب پژمان سکونتی (کردستان)، احسان حدادی (گلستان)، محمدرضا ابوالحسنی (اصفهان)، عباس مرادی‌زاده (یزد) و سوران الله‌مرادی (کردستان) با غلبه بر دیگر حریفان خود و با کسب ۷۰۱ امتیاز مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

ورزشکاران عراق با ۴۸۴ امتیاز نایب قهرمان شدند و جمهوری آذربایجان و افغانستان به ترتیب با ۴۷۰ و ۳۷۳ امتیاز در رده‌های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

علیرضا غلامی (کردستان)، حجت رشیدزاده (کرمان) و محمدرضا سالاری (یزد) هدایت تیم ایران را بر عهده داشتند.

این رقابت‌ها با پیکار مدعیان قهرمانی جهان در رشته مهارت‌های فردی که شامل سنگ، چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده، میل بازی و میل‌گیری سنگین است، پیگیری می‌شود.

در پایان ورزشکارانی که حد نصاب امتیازت لازم را از سوی کمیته داوران در مهارت‌های فردی کسب کننند می‌توانند در رشته کشتی پهلوانی با یکدیگر رقابت داشته باشند.

کد خبر 479595

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha