رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: رئیس جمهور دیوانه آمریکا بداند که قاسم سلیمانی زنده است و درخت انقلاب که با خون این شهیدان آبیاری شده هر روز تنومندتر خواهد شد تا پرچم این انقلاب به دست مهدی موعود (عج) برسد.

مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فریدون حسنوند در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان آنها و ضایعه دردناک شهادت تعدادی از هموطنان در سوانح مختلف به خصوص حادثه سقوط هواپیما، اظهار کرد: در هفته‌های گذشته ایران اسلامی شاهد حوادث تلخ و شیرینی بود، می‌توان این موضوع را نقطه عطفی در گام دوم انقلاب اسلامی دانست، آنجا که ملت بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی به پاس مجاهدت‌های سردار رشید خود حماسه‌ای میلیونی خلق کردند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق نمودند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: حاج قاسم سلیمانی مزد سال‌ها مجاهدت خود را در مقابله با استکبار جهانی دریافت نمود و بی گمان خون او و همراهانش انقلابی به پا خواهد کرد که ‌آتش بر خرمن آمریکا، اسراییل و هم پیمانانشان در منطقه خواهد زد. فقدان فردی همچون سپهبد سلیمانی گرچه مصیبتی بزرگ برای مظلومان منطقه و دنیای اسلام است اما راه او و تفکر مقاومت هرگز از خروش نخواهد ایستاد.

حسنوند تاکید کرد: رییس جمهور دیوانه آمریکا بداند که قاسم سلیمانی زنده است و درخت انقلاب که با خون این شهیدان آبیاری شده هر روز تنومندتر خواهد شد تا پرچم این انقلاب به دست مهدی موعود (عج) برسد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به حضور میلیونی هموطنان در مراسم پاسداشت مجاهدت‌های شهدای مقاومت و اقدام شجاعانه نیروهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد، ‌عنوان کرد: این اقدامات تمام معادلات منطقه‌ای استکبار را بر هم زد تا همگان به قدرت نظامی ایران و عشق و علاقه مردم به انقلاب و رهبری پی ببرند.

حسنوند ادامه داد: یک خطای انسانی موجب سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراینی شد که در این بین بسیاری از هموطنان ما شهید شدند و برخی اتباع خارجی جان خود را از دست دادند، اما شجاعت و صداقت سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در بیان چرایی وقوع این حادثه ستودنی بود.

وی خطاب به سردار حاجی زاده بیان کرد: سردار عزیز، مردم ما شجاعت و صداقت شما را تحسین می‌کنند و قدردان ۴۰ سال مجاهدت و تلاش شما برای حفظ امنیت و دفاع از کیان انقلاب اسلامی ایران هستند.

نماینده مردم اندیمشک با بیان اینکه بر دستان فرمانده‌ای که نه قاصر و نه مقصر است،‌ اما مسئولیت می‌پذیرد و عذر می‌خواهد بوسه می‌زنیم، گفت: آمریکا و اذنابش از یک خطای انسانی سوء استفاده کردند و با تحریک احساسات تعدادی از شهروندان و البته فرصت طلبی سفیر روباه پیر سعی در ایجاد تنش و تحت الشعاع قرار دادن حماسه حضور میلیونی ملت شریف ایران در مراسم تشییع سردار سلیمانی داشتند. اقدامات غیر قانونی و غیر دیپلماتیک سفیر انگلیس و حضور وی در تجمعات و اغتشاشات هفته گذشته در همین راستا بود و گواه روشنی بر دشمنی و کینه دیرینه روباه پیر از مردم ایران بود.

حسنوند با بیان اینکه کمترین اقدام ما اخراج سفیر انگلیس از کشور باید باشد، تاکید کرد: با این اقدام پیام قاطع ملت ایران را دریافت می‌کنند که به هیچ کسی اجازه دخالت در امور داخلی خود را نخواهد داد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته، گفت:‌ ایشان به صراحت فرمودند که هیچ گاه آمریکا و هم پیمانانش قابل اعتماد نبوده و نیستند و دلسوزی آنان برای ما مردم حقه‌ای بیش نیست. آنهایی که دم از مذاکره با آمریکا و دیگر طرف‌های اروپایی می‌زنند بدانند که این کشورها نیز به معنای واقعی پادوی آمریکا هستند و مذاکره با آنها هم آمیخته با فریبکاری است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اتفاقات اخیر بیش از گذشته اثبات نمود که جنتلمن‌های قاتل نه اهل مذاکره و نه قابل اعتماد هستند و آنها تا نابودی ایران و انقلاب دست از دشمنی بر نخواهند داشت.

وی با اشاره به تحریم یکی از سرداران سپاه توسط آمریکا خاطرنشان کرد: در پی اغتشاشات عوامل استکبار و مزدوران آنها در آبان‌ماه سال جاری، رئیس جمهور آمریکا یکی از سرداران شجاع سپاه را تحریم نمود، تحریم سردار حسن شاهوارپور در خوزستان از سوی آمریکا نشان و مدال افتخار این سرباز عزیز در استکبارستیزی و گواه روشن بر ایستادگی همه اقوام شریف خوزستان و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی در مقابل توطئه آمریکاست و موجب محبوبیت فرزندان رشید ایران زمین خواهد بود.

نماینده مردم اندیشمک در مجلس در پایان خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: آقای ترامپ، سردار شاهوارپور و همراهانش نیاز به ویزا جهت ورود به خاک آمریکا ندارند، بلکه در وقت مقرر برای فتح کاخ سفید بدون ویزا به آمریکا خواهند آمد. 

به گزارش همشهری آنلاین، برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران هفته گذشته از تحریم ویزایی حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان به دلیل آن چه آن را  «نقض حقوق بشر در ماهشهر در جریان اتفاقات اخیر در این شهر» می‌خواند، خبر داده بود.

کد خبر 479506

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    14 7
    ضمن تایید مطالب این نماینده محترم ،ولی با جملات آخر ایشان موافق نیستم . زیرا ما نه به ویزای امریکا و کاخ سیاهش نیاز داریم ونه می خواهیم در دنیا به هیچ کشوری تعرض کنیم . مگر اینکه آنها بخواهند امنیت کشور پهناور مارا متزلزل کنند . آنوقت با چنگ ودندان از خاکمان پاسداری می کنیم. پس لطفا نمایندگان محترم در صحبت ها ی خود توجه کنند که این جنایتکاران یرای توجیه وحشی گری های خود این جملات را درپاسخ به افکار عمومی ملتها مستمسک قرار می دهند وحضور شوم خود رادر منطقه توجیه می کنند.
    • آزاده IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
      18 7
      متاسفم
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    20 6
    باید حتما ویزا بگیرن
  • ایرانی IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    31 8
    اين چه جور حرف زدن است
  • GB ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    31 15
    اين شيوه سخن گفتن درست نيست
  • غ IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    22 6
    گند بزنه به شما با اين تیتر زدنتون
  • نزاعي IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    17 20
    سلام و درود بر اينچنين نماينده فهيم و انقلابي اميدوارم مجلس جديد پر باشد از امثال اين نماينده عزيز
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    18 28
    احسنت
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    11 16
    موفق باشید ان شاءالله... !
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    12 14
    از خودت مایه بذار
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    30 6
    لطفا قبل از فتح آمريكا كشور را درست كنيد
  • ایرانی IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    40 7
    این نطق مجلس بود يا انشاء دانش اموزی
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
      10 13
      کشور رو ما با انتخاب غلطمون به این روز انداختیم ان شاءالله با یك انتخاب خوب مملکت درست میشه.
  • رضا IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    25 6
    سفیر انگلیس بايد اخراج بشه
  • تیزمغز IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    17 11
    تمام حرف های ایشان گلیشه ای بود یک نماینده نطقش باید به روزتر و مطالب خیلی جلوتر از جامعه داشته باشد این نشان از عمق کم اندیشه دارد. ما مخالف آمريكا هستيم اما سخن این است درمحضر ۲۰۰ واندی سخنور واندیشمند مجلس صحبت کردن حتمن بایستی به علم روز و اطلاعات فراتر مجهز بود
  • علی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    31 6
    نماینده مجلس باید حرفای سنجیده بگوید. نشون میده سیاسی کار نیست.
  • امین TR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    29 3
    خدا وکیلی متن سخنرانی فریدون حسنوند را خودتان هم چند بار بخوانید آیا بغیر از شعارها مسئله جدیدی در سخنرانی نماینده اندیمشک دیده میشود؟
  • ایرانی IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    23 8
    ترامپ دیونه بدونه بجای یک سردار ۸۰ميلیون سردار درایران است
  • ازاد IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    12 14
    اين مجلس است؟
  • تكلان IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    27 4
    آقاي حسنوند مطلب جديد و در بخور چي داري ؟ اين سخنان تكراري دردي از ملت دوا نميكنه ، خودتم اينو خوب ميدوني
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    20 0
    حالا چرا کد میدی در مورد فرمانده سپاه
  • ناصر IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    1 0
    درود‌بر‌دلیر‌مردان‌سپاه‌ودرود‌خدا‌بر‌نمایندگان‌ولایتمدار وبا‌بصیرت
  • محمد DE ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    1 0
    نام سردار سلیمانی نباید فراموش شود حتی ما باید کاروانها و لیگ فوتبالمان و هرچیزی که جنبه بین المللی دارد همه و همه رو بنام ان سردار بنامیم و هرگز نام او فراموش نشود همه چیز به اسم سردار مزین شود تا جهانیان هم بدانند
  • محمد متوسلی IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    0 0
    دوستان، مقابله در برابر تهدید یک ضرورت ملی است اما تهدید برای بدست اوردن فرصت درست نيست