دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
۰ نفر

رئیس پخش فرآوردهای نفتی ناحیه دیواندره گفت: با توجه به صعب العبور بودن تعدادی از روستاهای این شهرستان در فصل سرما، سهمیه سوخت زمستانی خانوارهای ساکن در این روستاها به مقدار ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر توزیع شد.

توزیع نفت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فواد اسعدی، رئیس پخش فرآوردهای نفتی ناحیه دیواندره در استان کردستان اظهار کرد: در فصل سرما و به هنگام بارندگی، مسیرهای تردد این روستاها مسدود می‌شود بنابراین همه سهمیه سوخت خانوارهای ساکن را توزیع کردیم تا در هنگام بارش برف و یخبندان سوخت کافی در اختیار داشته باشند.  

وی گفت: سهمیه هر خانوار در طول سال ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر نفت سفید است که توسط ۳۱ نمایندگی مجاز توزیع می‌شود.

رئیس پخش فراوردهای نفتی ناحیه دیواندره گفت: در عرضه سوخت زمستانی هیچ مشکلی نداریم و به صورت منظم این کار انجام می‌شود.  

اسعدی تاکید کرد: شهرستان دیواندره از ۳ بخش تشکیل شده و در مجموع ۲ هزار و ۹۰۰ خانوار روستایی ساکن در روستاها همچنان از نفت سفید برای وسایل گرمایشی خود استفاده می‌کنند که از اول سال جاری تاکنون به صورت میانگین به هر خانوار ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر نفت سفید تحویل داده شده است.  

رئیس شرکت پخش فرآوردهای نفتی ناحیه شهرستان دیواندره گفت: در مجموع ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفت میان این خانوارها توزیع شده و با توجه به اینکه حدود یک چهارم تراکتورهای استان کردستان حدود ۵ هزار دستگاه در دیواندره است برای سوخت این وسایل نیز ۱۵ میلیون لیتر نفت گاز توزیع کرده‌ایم.  

اسعدی اضافه کرد: ۴ جایگاه بنزین در شهرستان روزانه ۵۰ هزار لیتر بنزین توزیع می‌کنند و در ۴ جایگاه سی ان جی نیز روزانه ۳۰ هزار کیلوگرم گاز مصرف می‌شود ضمن اینکه در ایام مبارک دهه فجر امسال ۲ جایگاه دیگر عرضه بنزین در شهرستان افتتاح خواهدشد.  

وی افزود: از طریق گشت‌های مشترک شرکت نفت و نمایندگان فرمانداری و پلیس آگاهی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت ماهانه و به صورت غیر محسوس از مصرف‌کنندگان عمده و عرضه کنندگان سوخت در دیواندره بازدید به عمل می‌آید تا از هر نوع عرضه و مصرف خارج از شبکه و قاچاق جلوگیری شود.  

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.  

کد خبر 479348

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha