مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
۰ نفر

سخنگوی اورژانس قم از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور ساوه ـ سلفچگان خبر داد و گفت: در این حادثه ۳ نفر کشته و ۱۳ نفر مصدوم شدند که حال ۴ نفر از مصدومان وخیم است.

اتوبوس

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از فارس، مهدی فراهانی افزود: یک دستگاه اتوبوس در ساعت ۲ و ۵۷ دقیقه بامداد روز ۳۰ دی در محور ساوه-سلفچگان، ۵ کیلومتر بعد از عوارضی واژگون شد.

وی بیان کرد: پس از دریافت خبر و با توجه به ماهیت حادثه، ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک خودروی فرماندهی حادثه به محل اعزام شد.

سخنگوی اورژانس قم  گفت: پس از ارزیابی صحنه مشخص شد این حادثه ۳ نفر فوتی(۲ زن ویک مرد) و ۱۳ مجروح داشت که مجروحان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی در محل به مراکز درمانی نکویی-فرقانی و امام رضا(ع) منتقل شدند.

وی افزود: براساس آخرین اطلاعات از محل حادثه وضعیت ۴ نفر از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است و این مصدومان با عملیات احیاء به بیمارستان منتقل شدند.

فراهانی بیان کرد: در این حادثه یکی از مجروحان دچار قطع عضو شد.

وی اضافه کرد: محسن سورانی، فاروق جلالی، حفیذ جلالی، سیروس علیزاده و یک نفر مجهول الهویه که خانم حدود ۳۴ ساله است به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس قم اظهارکرد: همچنین عاطفه براتی، آتنا شریفی، زهرا اشرف زاده و مهتاب علیان و آقایان هوشنگ پرکوار، مجید فلاحتی، حسین غلامرضایی و فردی به نام سجاد نیز به بیمارستان فرقانی برای مداوا اعزام شدند.

کد خبر 479344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha