لیگ برتر والیبال مردان ایران که به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک تعطیل شده بود، روز یکشنبه (۲۹ دی) پیگیری شد.

واليبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته ششم (معوقه) مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیگیری شد.

در سالن غدیر ارومیه، تیم شهرداری این شهر که پیمان اکبری به تازگی هدایت آن را بر عهده گرفته است، میزبان شهداب یزد بود که نماینده لیگ برتری ارومیه در سه ست متوالی مقابل حریف خود به پیروزی رسید تا شهرداری ارومیه به پنجمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد و نماینده یزد، هفتمین شکست فصل را تجربه کند.

شاگردان محمد ترکاشوند در پیکان، در دومین مسابقه این هفته لیگ برتر در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل میهمان کاله بودند و به‌رغم پیروزی در دو ست اول و دوم، در ست‌های سوم تا پنجم مغلوب میزبان شدند تا دومین شکست خود در رقابت‌های این فصل را تجربه کنند.

تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و راه‌یاب ملل مریوان در سومین مسابقه هفته ششم در سالن مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که بازیکنان سپاهان در این مسابقه در سه ست متوالی به پیروزی رسیدند تا تعداد بردهای خود را به عدد هفت برسانند و ۲۱ امتیازی شوند. نماینده مریوان نیز هفتمین ناکامی خود را تجربه کرد تا همچنان یک برد و چهار امتیاز اندوخته داشته باشد.

در چهارمین مسابقه این هفته تیم‌های خاتم اردکان و شهروند اراک به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده اردکان در خانه خود سه بر یک مغلوب میهمان شد.

شهروند اراک با شکست اردکان به دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یافت و از انتهای جدول دو پله صعود داشت.

نارنجی‌پوشان سایپا این هفته در خانه والیبال تهران میزبان شهرداری ورامین، تیم بدون شکست لیگ برتر بودند و با شکست سه بر صفر این تیم، شگفتی‌ساز شدند.

ورامینی‌ها در دهمین مسابقه خود در لیگ برتر سال جاری نخستین شکست را تجربه کردند، اما همچنان با ۹ برد و ۲۳ امتیاز در صدر جدول باقی ماندند.

شهرداری گنبد در سالن المپیک این شهر و در آخرین مسابقه این هفته لیگ برتر میزبان پیام خراسان بود و سه بر صفر میهمان خود را شکست داد و ششمین پیروزی خود را جشن گرفت.

شهرداری ارومیه ۳ – شهداب یزد صفر (۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰)

کاله مازندران ۳ – پیکان تهران ۲ (۲۰ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۱)

فولاد سپاهان اصفهان ۳ – راه‌یاب ملل مریوان صفر (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲)

خاتم اردکان یک – شهروند اراک ۳ (۲۶ بر ۲۸، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۹ بر ۲۵)

سایپا تهران ۳ – شهرداری ورامین صفر (۱۸ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۶ بر ۲۵)

شهرداری گنبد ۳ – پیام خراسان صفر (۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷)

کد خبر 479294

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha