رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: بیش از ۲۰۰ کیلو گرم گوشت قرمز و سفید غیر قابل مصرف از رستوران‌های تاکستان کشف و معدوم شد.

گوشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حمیدرضا آذربایجانی اظهار کرد: فرآورده‌های خام دامی مورد استفاده در رستوران‌ها و آشپزخانه‌های مراکز آموزشی، درمانی، نظامی، کارخانجات و… توسط کارشناسان دامپزشکی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت مشاهده موارد تخلف، مراتب از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: روز شنبه ۲۸ دی  در بازدید از مراکز خدمات رفاهی و رستوران‌های بین شهری حومه تاکستان، ۲۱۸ کیلو گرم گوشت قرمز و سفید غیر قابل مصرف که در شرایط نامناسب نگهداری شده بود کشف و معدوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان اظهار کرد: گوشت قرمز و سفید مورد استفاده در رستوران‌ها باید دارای برچسب مشخصات تاریخ تولید، تاریخ انقضا و روش نگهداری مناسب باشد تا موجب بروز مخاطره در بین مصرف کنندگان نشود که در همین راستا بازرسان دامپزشکی محموله‌های فله و بدون هویت را توقیف کرده و پس از انجام آزمایش‌های لازم در صورتی که شرایط مصرف را نداشته باشند با حکم قضایی معدوم سازی کرده و متخلفانی که سلامت جامعه را هدف قرار می‌دهند به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

هفته گذشته نیز بیش از ۱۰۰ کیلو گرم گوشت قرمز بدون هویت از آشپزخانه یک کارخانه در حومه شهرستان تاکستان کشف و معدوم شد.

کد خبر 479158

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha