سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از بارش برف و باران در همه شهرستان‌های این استان خبر داد و گفت: استان سمنان این هفته پذیرای دو موج بارشی است.

برف بارندگی سمنان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، نادیا میرشجاع اظهار کرد: بارش‌های ناشی از این دو موج بارشی به‌ صورت برف و باران خواهد بود و موج دوم آن نیز شدیدتر خواهد بود.

وی گفت: بارش‌ها از شب گذشته شروع شده و بیشترین بارش شب گذشته در ایوانکی گرمسار بوده که ۴. ۸ میلی‌متر بارندگی و ۱. ۵ سانتیمتر برف به همراه داشته است.

سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از تشدید بارش‌ها از امروز در اکثر نقاط استان خبر داد و افزود: در حال حاضر سرتاسر این ستان شاهد بارش برف و باران است.

میرشجاع گفت: بارش‌ها در مناطق مرتفع، سردسیر و کوهستانی به‌صورت برف است، تا پایان این هفته استان سمنان تحت تأثیر دو موج بارشی است که‌موج اول تا فردا ۳۰ دی‌ماه منجر به بارش‌هایی در استان خواهد شد.

وی بیان کرد: از فردا شاهد کاهش دمای هوا ۳ تا ۵ درجه‌ای در استان خواهیم بود، موج دوم بارش‌ها از چهارشنبه ۲ بهمن وارد استان خواهد شد و شدت بارش‌های آن از  بعدازظهر پنج‌شنبه ۳ بهمن شروع خواهد شد و تا روز جمعه کاهش می‌یابد.

این کارشناس هواشناسی  در مورد شدت وزش بادها در این استان گفت: شدت بادها از چهارشنبه ۲ بهمن تا شنبه هفته آینده در مناطق  غرب و مرکز استان بیشتر می‌شود.

کد خبر 479039

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha